Yks nyrkin isku ja koko laiva liikkuu
Kummassa jengissä se pelaa?
Eihän näitä edelleenkään fysiikan lakien mukaan vihelletä.Kuinkahan syvällä toi laiva oli. Ajattelin vaan ku tulivat ilman happipulloja ylös henkeä pidättämällä. Liian syvältä ei sais nopeesti nousta. Sukeltajantauti voi iskeä
Mä oon nyt ihan sekaisin, kun olen otteluseurannan varassa. Ensinnäkin paljonko peli on? Ja hyppäsikö Murto antijameksien laivan konentosillalle vai mitä tapahtui?Hyvä Murto! Ja ikävä juttu paatin kapteenille.
Takaa-ajossa, pahasti kaverin pihdeissä. Suosittelisin lukemaan tarkemman raportin huomisen lehdestä, mutta tässä tapauksessa ei tunnu oikealta.Mä oon nyt ihan sekaisin, kun olen otteluseurannan varassa. Ensinnäkin paljonko peli on? Ja hyppäsikö Murto antijameksien laivan konentosillalle vai mitä tapahtui?
Jameksi tulee vielä syvemmältä seuraavassa ottelussa, jos vanhat merkit paikkansa pitää.Kuinkahan syvällä toi laiva oli. Ajattelin vaan ku tulivat ilman happipulloja ylös henkeä pidättämällä. Liian syvältä ei sais nopeesti nousta. Sukeltajantauti voi iskeä
Mä oon nyt ihan sekaisin, kun olen otteluseurannan varassa. Ensinnäkin paljonko peli on? Ja hyppäsikö Murto antijameksien laivan konentosillalle vai mitä tapahtui?
Kunnes olivat kiinni ja yhtäkkiä auki :DJameksilla seksikkäästi kolme-neljä ylintä nappia auki. Ryijy näkyy.
Tutkapari on löytynyt. Ennustan vaikeita hetkiä Carverin jengille.Peli on tasan ja Bond yrittää murtaa Team Carverin someträppiä. Kovaa paineistuista ollut kun Wai Linin kanssa samaan ketjuun pääsivät.
Siis vuonna 2006 maalilaulu soitettiin vasta ottelun päätyttyä, vaikka oltiin taottu kaksinumeroiset taululle.Yllättävän paljon DJ soittaa matsin teemaa. Myöhemmät amandat eivät soittaneet hyvä jos nimeksi.