Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Q:sta ei mitenkään paista gonahtaminen Jameksiin.
Parin vuoden kuluttua niitä traktorin jarrupalan näköisiä kapineita ei kaivattu sivistyneessä maailmassa.Ericsson kaivettiin esiin, kohta saa bemmi kyytiä!
Et kai ole Kainuussa? Täällä on järkyttävä ukkosrintama pyyhkimässä yli. Toivottavasti meiltä ei mene kuva eikä ääni.Vaikuttaa siltä, että en pysty seuraamaan illan matsia suorana. Olen matkalla ja täällä on ukkosmyrskyn aiheuttama EMP. Ei sähköä, ei telkkaria. Läppärinkään varaus ei riittäisi edes ensimmäiseen erään kokonaan.
Eikö matsi tule Neloselta?Ylen lähetyksessä joku kantoi kaljaa katsomoon. Mitä vittua
Kyllä minä ainakin omaa Vectraa liikutan kiinalaisella luurilla.Jännä että jo ysärillä sai auton liikkumaan älypuhelimella. Oma Fiat Ritmo ja Maybach ei reagoi luuriini edes 2020-luvulla mitenkään.
Kiitos viestistäsi se lämmittää mieltä etenkin kun se Sinulta on mutta minulla on läppäri auki pöydällä vieressäniEikö matsi tule Neloselta?
Onko sinulla oikeasti tuollainen kaarakaksikko omistuksessa? Arvostan. Varsinkin Ritmoa.Jännä että jo ysärillä sai auton liikkumaan älypuhelimella. Oma Fiat Ritmo ja Maybach ei reagoi luuriini edes 2020-luvulla mitenkään.
Onko sinulla oikeasti tuollainen kaarakaksikko omistuksessa? Arvostan. Varsinkin Ritmoa.
En ihan niin idässä. Rintama liikkuu lännestä itään ja tuulenpuuskat ovat aivan mielettömiä.Et kai ole Kainuussa? Täällä on järkyttävä ukkosrintama pyyhkimässä yli. Toivottavasti meiltä ei mene kuva eikä ääni.
Ritmoa taidettiin valmistaa vain yhden sukupolven ajan 80-luvulla? Sedälläni oli lapsuudessani valkoinen Ritmo. Teki vaikutuksen.Ei ole tapana jerrytellä varsinkaan tässä ketjussa. Toinen on löytynyt aikanaan. Sitten rakastuin Ritmoon.