Pelaa suoraviivaisesti kohti maalia!Tuo maitomiesagentti on kieltämättä taitava
Onneksi kukaan ei juonut sitä, ei kusilaari kestäisi noin hapanta tuotetta.Käynyttä maitoa! Tunnistaa räjähdyksestä.
Käynyttä maitoa! Tunnistaa räjähdyksestä.
Laittoiko liukkaalle vai huomasitko jo kaataessa?Oon juonu 2 viikkoa vanhaa maitoa, oli avaamaton purkki kylmiössä.
Oon juonu 2 viikkoa vanhaa maitoa, oli avaamaton purkki kylmiössä.
Sinkkiämpäristä tippuu pohja niin kuin Neuvostoliiton urheilijoilla doping-testissä.Onneksi kukaan ei juonut sitä, ei kusilaari kestäisi noin hapanta tuotetta.
Jalosen tiimissä ei sooloilla.Pelikirja tai popparit. Rookien rajaton itseluottamus on koetuksella.
"Parasta ennen" ei oo sama kuin viimeinen käyttöpäivä jne..menikö pakki sekaisin?Oon juonu 2 viikkoa vanhaa maitoa, oli avaamaton purkki kylmiössä.
"Parasta ennen" ei oo sama kuin viimeinen käyttöpäivä jne..menikö pakki sekaisin?
Does not drink, does not smoke, does not make love.Veikkaan, että Necros kieltäytyy elämän hedonistisista nautinnoista. On sennäköinen jannu.
Naisten kosmetiikkamainoksia ottelun erätauolla. Kenelle näitä näytetään?
Meinasin tähän vitsailla, vaan en viitsi.Naisten kosmetiikkamainoksia ottelun erätauolla. Kenelle näitä näytetään?
@Denverin Munasyndi :n rouvalle.Naisten kosmetiikkamainoksia ottelun erätauolla. Kenelle näitä näytetään?