Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Onhan tämä kyllä varmasti paras takaa-ajo ja ylipäätään toimintakohtaus Bondeissa.
Joo, itse asiassa kun viime vuonna vuosien tauon jälkeen katsoin tämän ekan kerran niin oli fiilis että tämä on Daltonin leffoista se parempi, mutta kun nämä nyt katsoi uudestaan niin olen vähän tuuliviiri ja sanon että Vaaran vyöhykkeellä on parempi. Tämä ehkä oli kuitenkin loppujen lopuksi tuon Bondin henkilökohtaisen kostoretken vuoksi enempi tuollainen perinteinen toimintaleffa. Vaaran vyöhykkeellä sitten kunnon agenttiseikkailu.Ei tämä jakso minua oikein sykähdyttänyt. Toki raakuuskeksintöjä, mutta jotenkin liikaa huhtomista.
Liikaa yritystä vähän suuntaan jos toiseen, toimintaleffailun aallonharjojen haistelua.
Huhtomista vähän sinne sun tuonne.
On tästä maininta muutama(kymmentä) sivua sitten. Hedison oli tosiaan ennen tätä reboottausta ainoa Leiterin näyttelijä joka on ollut roolissa enemmän kuin yhden kerran ja näissäkin tosiaan sellaiset ujot 16 vuotta välissä.En ole varma, mainittiinko asia tässä ketjussa, mutta aloin miettiä, että Felix oli jotenkin tutun oloinen. Sama näyttelijähän se tosiaan on kuin Elä ja anna toisten kuolla -leffassa, David Hedison. Mies kuoli vuosi sitten heinäkuussa.
Onko tuo rosmojen Volvon näköinen pakoauto Maserati?
Ei näyttänyt menevältä firmalta tuolloin.
Beckejä tullut katsottua ja kyllähän Mikael Persbrandt on ihan omaa luokkaansa. Harmiksi sarja sitten ampui itseään jalkaan, kun korvasi Persbrandtin tällä norjalaisella saunatontulla, Kristofer Hivjurlla.Onkos ketjulaiset kattonu noita tänä(kin) kesänä tulevia Beck -elokuvia. Vanhojahan nuokin ovat, mutta kiva niitä on katsella. Ja tulee sopivasti Bondien "välissä"
Ja onhan toi Gunvald ihan huikea poliisi. Siinä kyllä joka kerta vedetään niin alta sääntöjen, että ihme on kun kaveri saa jatkaa poliisina =).
Ens viikolla tais olla 4 Bondin tykkiviikko
Vaimo on ihan koukussa noihin. Ite kattelen joskus siinä siivellä. Liian vähän tissejä mun makuun.Onkos ketjulaiset kattonu noita tänä(kin) kesänä tulevia Beck -elokuvia. Vanhojahan nuokin ovat, mutta kiva niitä on katsella. Ja tulee sopivasti Bondien "välissä"
Ja onhan toi Gunvald ihan huikea poliisi. Siinä kyllä joka kerta vedetään niin alta sääntöjen, että ihme on kun kaveri saa jatkaa poliisina =).
Ens viikolla tais olla 4 Bondin tykkiviikko
Vaimo on ihan koukussa noihin. Ite kattelen joskus siinä siivellä. Liian vähän tissejä mun makuun.
Onko näin? Ja tottakai puhutaan ihan paljasta tatataista, tiätty. Tykkään kattella semmottisia. Karvakolmioita tykkään kattella myäs. Ei niitä enää leffoissa nää. Tai siis jos ei lasketa näitä erinäisiä tuubeja.Vaikka en ole tainnut kuutta Beckiä enempää nähdä, niin heitän silti että niissä on 80% enemmän tissejä kun Bondeissa. Tai siis käsitän nyt et puhutaan ihan paljaista boobeista, eikä bikini-tisuista. Bikini-tisuissa Bondi tietty vie. Olipas tääkin kontribuutio tähän ketjuun meikäläiseltä...
Sieltä se vitun Oddjob tulee taas polvi edessä.Ei muuta kuin Nintendo 64 kaapista esiin ja GoldenEye 007 kasetti dekkiin ennen iltaa ja Brosnan-viikkoa.
"Kukaan ei ota sitten Oddjobbia! Eikä saa katella toisen ruudusta!"Sieltä se vitun Oddjob tulee taas polvi edessä.
Tänään onkin sitten Piercen vuoro rullata tankilla pelikentälle. Ei muuta kuin Nintendo 64 kaapista esiin ja GoldenEye 007 kasetti dekkiin ennen iltaa ja Brosnan-viikkoa.
Tänään onkin sitten Piercen vuoro rullata tankilla pelikentälle. Ei muuta kuin Nintendo 64 kaapista esiin ja GoldenEye 007 kasetti dekkiin ennen iltaa ja Brosnan-viikkoa.