jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Neiti poistui suht tyylillä, muna rintojen välissä, my god!
En ole ikinä pannut naista, jolla on kasipillu.
Octopussysta tuli mieleen että pitäskö vetää mustekalashotti, eli kahdeksan lonkeroa.
Eikös James tee usein jotakin mahdotonta?Hei tuo biisi mikä taustalla soi, niin tuleepa mieleen CMX:n Pelasta Maailma.
Luetaan ne ennakot. @Viherpuiston Ruoska vuodattaa sydänvertaan ja me vain hortoillaan sumussa.Oliko tämä Gobindan näyttelijä joskus Kauniissa ja rohkeissa?
Maud tulee ihan just.
Tänä kesänä maanantaisin ja tiistaisin.Eikös James tee usein jotakin mahdotonta?
Sitä olisi avaamaton laatikko, mutta kylmässä on ns. huumelonkeroa eli sitä 7,5% lonkeroa.Orangea? Se oli yläasteella kovinta shittiä oluen lisäksi.
On mulla silmät päässä…Mistä sinä sen tiedät?
Oliko tämä Gobindan näyttelijä joskus Kauniissa ja rohkeissa?
Mulla jäi ennakot tänään välistä. Koko päivän ollut muuta hommaa.Luetaan ne ennakot. @Viherpuiston Ruoska vuodattaa sydänvertaan ja me vain hortoillaan sumussa.
Sitä olisi avaamaton laatikko, mutta kylmässä on ns. huumelonkeroa eli sitä 7,5% lonkeroa.
Oispa komiaa joskus otteluseurata Jameksi Absintin kanssa.Todellisuus: Millaistas juomaa tämä absintti on...
Todellisuus: Millaistas juomaa tämä absintti on...
First things first, sanoisi Jameksi.Mulla jäi ennakot tänään välistä. Koko päivän ollut muuta hommaa.