Pellet ovat pelottavia.
Öljykriisi tappoi
Hyvä poiminta. Bond ei ehkä ollut varma siitä, mitä tulisi tapahtumaan, mutta ei selkeästi välittänyt hirveästi siitä, jos valkotakkiset saavat hengitysvaikeuksia.Jameksi aiheuttaa kohta taas kuolonuhreja kömpelöllä toiminnallaan.
Kukas näitä turhia tappoja listasi joskus?
Netflixissä mielenkiintoinen dokkari herrasta.Varsinkin Pogo The Clown. Tietäjät tietää.
Olen lukenut tämän herran kauheista teoista varsinkin nuorille miehille ja pojille. En varmaan pysty edes katsomaan.Netflixissä mielenkiintoinen dokkari herrasta.
Lento AF4590 oli vain se viimeinen naula arkkuun. Konetyyppi kuoli taloudelliseen kannattamattomuuteen.Deltayhtiön koneesta kiitoradalle pudonnut osa rikkoi nousukiidossa olleen koneen renkaan ja renkaan riekaleet osuivat polttoainetankkiin joka repesi. Kone syttyi tuleen ja peli oli selvä. Linkki videoon
Sano kun jatkuu, mun striimissä menivät köysirataan.Taas Powebreak tappaa momentumin.
Käy jääkaapillaSano kun jatkuu, mun striimissä menivät köysirataan.
Taidan jättää väliin moiset.Olen lukenut tämän herran kauheista teoista varsinkin nuorille miehille ja pojille. En varmaan pysty edes katsomaan.
Ei tarvii kun se on tässä sohvan vieressä.Käy jääkaapilla
Jopa kirjekaverinsa tappoi itsensä.Varsinkin Pogo The Clown. Tietäjät tietää.
Lento AF4590 oli vain se viimeinen naula arkkuun. Konetyyppi kuoli taloudelliseen kannattamattomuuteen.
Ovi kiinni. Jatkuu!Ei tarvii kun se on tässä sohvan vieressä.
Nyt mennään.Sano kun jatkuu, mun striimissä menivät köysirataan.