jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Eipä tainnut olla papin aamenta mr ja mrs Bondilla.. kunhan lämmittelivät.Vois kysyä et onko perheväkivaltaa
Eipä tainnut olla papin aamenta mr ja mrs Bondilla.. kunhan lämmittelivät.Vois kysyä et onko perheväkivaltaa
Jenkeissä rotuerottelu oli vielä 60-luvulla aikamoisen ajankohtainen. Etelävaltioissa toki varmasti myöhemminkin.
Valkoinen mies potkii mustaa miestä. Hyi, mikä rasisti!
En kai minä ole mitään hyllyttämässä. Pohdin vain onko ollut aikoinaan kohua tästä rotujen välisestä "ystävyydestä".Mä ajattelen asian niin, että vanhoja elokuvia ei pitäisi hyllyttää sen takia että ne eroavat nykyhetkestä. Ne on tehty omalla aikakaudellaan
Tarot.Äsken oli muuten ikkunassa kovan kuopiolaisen bändin mainos. @Roger Moore osaa varmaan sanoa minkä.
Jos 2020-luvulla samaisesta "ystävyydestä" syntyy kohua, niin varmasti myös 1970-luvulla. Tietty useimmat pitivät ajatukset mielissään, kun somen virkaa toimitti lehtien yleisöpalstat.En kai minä ole mitään hyllyttämässä. Pohdin vain onko ollut aikoinaan kohua tästä rotujen välisestä "ystävyydestä".
Rookeri ei taida läpsiä tai lyödä naisia edeltäjänsä tapaan?
Tuntuu panevan senkin edestä.Rookeri ei taida läpsiä tai lyödä naisia edeltäjänsä tapaan?
Topi toi sen itse pikakuljetuksella.Mistä ne noin ison patjan tuonne kerkesivät hommaamaan? Maskun kotiinkuljetuksella?