Jaskan tikitalk ei kyllä ollut ihan terässä tässä vaihdossa.Bond etsii vetojen blokkaajaa. Ja sellaisen lopulta *rumpujenpärinää* löysi. Ja myös uitti.
Joku muukin vissiin bongasi valomainoksen!Tämä oli aikaa ennen pyroja.
Jaws 2 on paljosta velkaa tälle kohtaukselle. Vesitasohelikopteri ja hai.
En pysty enää katsomaan yhtään haileffaa vakavasti, koska olen nähnyt Haihurrikaanit.Jaws 2 on paljosta velkaa tälle kohtaukselle. Vesitasohelikopteri ja hai.
Siis näit ennen kuin alkuperäiset Tappajahait?En pysty enää katsomaan yhtään haileffaa vakavasti, koska olen nähnyt Haihurrikaanit.
Elät vain kahdesti on lähes yhtä hieno.Visuaalisesti tämä on kyllä ylivoimaisesti hienoin Bond-leffa pl. No Time To Die (joka oli muuten kyllä paska).
En tietenkään, mutta nykyisin kun näen elokuvassa hain, tulee vain Ian Ziering mieleen.Siis nöit ennen kuin alkuperäiset Tappajahait?
Siis nöit ennen kuin alkuperäiset Tappajahait?
Minulle tulee hänestä vain mieleen Beverly Hills, 90210. Joka on käytännössä yhtä paha juttu.En tietenkään, mutta nykyisin kun näen elokuvassa hain, tulee vain Ian Ziering mieleen.
Oli muuten ärsyttävä narisija siinä sarjassa.Minulle tulee hänestä vain mieleen Beverly Hills, 90210. Joka on käytännössä yhtä paha juttu.
Junno on myynyt mainosajan täyteen.Onko näitä power breakeja koko ajan enemmän matsin loppua kohti?
Paitamainoksethan tästä vielä puuttuisivatkin.Junno on myynyt mainosajan täyteen.
Pitihän se arvata että näädät asialla.Junno on myynyt mainosajan täyteen.
Olis kyllä tyylikästä, kun Jameksilla lukisi kauluspaidassa Oulun Energia.Paitamainoksethan tästä vielä puuttuisivatkin.