Tämä neito on kyllä hekumallisen ihana. Hieroiko Jameksi häneen minkkiä myöhemmin?
Jaguar E-type bongattu!
Hieroo just
Tämä neito on kyllä hekumallisen ihana. Hieroiko Jameksi häneen minkkiä myöhemmin?
Jaguar E-type bongattu!
Ei sentään raiskausta tällä kertaa. Hieman toki pakotettuna joutui neito antautumaan.
Molemmat osapuolet vaikuttivat olevan samalla aaltopituudella alusta alkaen ja itsehän neito suihkun puolelle vetäytyi.Ei sentään raiskausta tällä kertaa. Hieman toki pakotettuna joutui neito antautumaan.
Kyllä mä sanon että kyseenalaisempiakin juttuja Jameksi on tehnyt kuin tuon äskeisen suihkukohtauksen.
Joo, hakkasi aiemmin puolustuskyvyttömän ristiinpukeutujan. Myöhemmässä matsissa pudottaa pyörätuolipotilaan tehtaan piipusta.Kyllä mä sanon että kyseenalaisempiakin juttuja Jameksi on tehnyt kuin tuon äskeisen suihkukohtauksen.
Ja panee May Dayta.Joo, hakkasi aiemmin puolustuskyvyttömän ristiinpukeutujan. Myöhemmässä matsissa pudottaa pyörätuolipotilaan tehtaan piipusta.
Sehän muistaakseni pyysi kyytiä alas? Upeaa palvelua, jos minulta kysytään.Joo, hakkasi aiemmin puolustuskyvyttömän ristiinpukeutujan. Myöhemmässä matsissa pudottaa pyörätuolipotilaan tehtaan piipusta.
Lisätäänpä vielä kääp... lyhytkasvuisen ripustaminen laivan mastoon.Joo, hakkasi aiemmin puolustuskyvyttömän ristiinpukeutujan. Myöhemmässä matsissa pudottaa pyörätuolipotilaan tehtaan piipusta.
Ja mielestäni myös itse riisui sen takkinsa.Molemmat osapuolet vaikuttivat olevan samalla aaltopituudella alusta alkaen ja itsehän neito suihkun puolelle vetäytyi.
Palkkakattossa ei pysty joustamaan, kyllähän pelaajien tämä pitäisi tietää.Oliskohan Angelo päässy sata tonnia rikkaampana kuivalle maalle, ellei olisi ryhtynyt ahneeksi, vai olisko kohtalo silti ollut sama?
Ei tuo tyttö nyt varsinaisesti itkua hierrä ja ole kovin pahoillaan Jameksin seurasta.
Eiköhän sieltä LTIR listalle joku jouda.Palkkakattossa ei pysty joustamaan, kyllähän pelaajien tämä pitäisi tietää.
Myth. Busted!Ei tuo tyttö nyt varsinaisesti itkua hierrä ja ole kovin pahoillaan Jameksin seurasta.
Ja ulvonta on komeeta, mitä nyt YouTubesta olen videoita ohilennoista yytsinyt.Upean näköinen kone tämä Vulcan.