Kyllä ainakin Lotuksen mainos tuli vielä.Oho mainokset loppu jo
Kyllähän tämä tosiaan hieman iljettävänlainen kohtaus on kun hepsankeikka yrittää saada vaaria puoliväkisin coitukseen. Käsikirjoittajille sietäisi antaa tästä piiskaa ja linnaa.Onhan tuo kieltämättä aavistuksen pervo kuvio kun tuo taitoluistelijatyttönen iskee silmänsä Jamekseen.
Hector käyttää tietysti omaa nimeään, kun hoitelee noita pilottihommia salamurhauransa sivussa.
Tollanen ylimielinen mulkero on varmaan ollut kompostintäytettä jo aika pitkään.Joo ei noissa piireiss' kainostella. Yksi agenttikin aina esittelee itsensä omalla nimellä. Tyyliin Sukunimi, Etunimi Sukunimi,
Sillä on sentään peitefirma, Universal Exports.Joo ei noissa piireissä kainostella. Yksi agenttikin aina esittelee itsensä omalla nimellä. Tyyliin Sukunimi, Etunimi Sukunimi,
Itä-Saksan mestari vetää tyylikkäästi pertsaa.
Kyllähän tämä tosiaan hieman iljettävänlainen kohtaus on kun hepsankeikka yrittää saada vaaria puoliväkisin coitukseen.
Eerikillä taitaa olla isompaa kaliiberia oleva piekkari, äänistä päätellen..
On aivan juuri tekeillä.Menikö se prätkänheittokohtaus jo? En valitettavasti itse pysty tällä hetkellä seuraamaan livenä, mutta olen hengessä mukana.
Oli Itä-Saksan joukkueella selvä vaihtovirhe siinä tilanteessa kun kaveri tuli siihen rampille Jameksin kanssa.Siellä James on Antti Hyvärisen jäljillä Cortinan mäkitornissa. Torille.
Juuri meni.Menikö se prätkänheittokohtaus jo? En valitettavasti itse pysty tällä hetkellä seuraamaan livenä, mutta olen hengessä mukana.