Toki tuollakaan ei oikein ole samantasoista juttuseuraa tarjolla. Dent höpöttelee vain kivistään ja noi stevarit varmaan vain työasioita.Usein pääpahis on erittäin vieraanvarainen Jameksia kohtaan. Tarjotaan ruuat, juomat ja yösijat. Ja sitten isketään.
Mullahan on pelkkiä nahkapäällysteisiä huonekaluja. Veljeni kysyi että onko tämä joku fetissi.Meidän mummolassa oli noiden mustien nojatuolien näköiset istuimet. Tosin vihreän väriset. Vissiin jotain vinyyliä. Olivat muuten kesäaikaan aika hiostavat.
Meidän mummolassa oli noiden mustien nojatuolien näköiset istuimet. Tosin vihreän väriset. Vissiin jotain vinyyliä. Olivat muuten kesäaikaan aika hiostavat.
Onko hän Tohtori Ei Sitten?Meidän mummolassa oli noiden mustien nojatuolien näköiset istuimet. Tosin vihreän väriset. Vissiin jotain vinyyliä. Olivat muuten kesäaikaan aika hiostavat.
Mutta Nassau Coliseumissa, Brooklynissä vai uudessa hallissa? Se on vielä epäselvää.Nyt pelataan kaiketi Islandersin kotihallissa.
Onko keittiön pöydässäkin nahkavuoraus. No hyvähän sitä on siinäkin sitten.Mullahan on pelkkiä nahkapäällysteisiä huonekaluja. Veljeni kysyi että onko tämä joku fetissi.
En ole varma. Ei ole tullut vuosiin käytyä, isovanhemmat ovat jo aikaa sitten menehtyneet.Vois olla arvokkaat nykyään. Onko tallessa
Vois olla...Onko keittiön pöydässäkin nahkavuoraus. No hyvähän sitä on siinäkin sitten.
Löysinpä tähän liittyen viime vuonna linkittämäni kuvankin. Olkaapa hyvät:Rakastettuni leffassa näkyy Ringo Starrin vaimon sivutissi.
Ja autossa (Lotus tai Volvo?) sitten nahkasisustus?Vois olla...
Tarkennetaan että tuolit ja sohva. Tälläkin hetkellä selkä mukavasti on liimautunut tähän kiinni.
No ei sentään, Toyota on ihan kangaspäällysteisillä penkeillä varustettu. Pitäisi tehdä muutos...Ja autossa (Lotus tai Volvo?) sitten nahkasisustus?
Ei saatana, onko sullakin Toyota? Minä vaihdoin pari viikkoa sitten oman VAGinan Toyotaan.No ei sentään, Toyota on ihan kangaspäällysteisillä penkeillä varustettu. Pitäisi tehdä muutos...
Toyota on tosimiehen valinta.Ei saatana, onko sullakin Toyota? Minä vaihdoin pari viikkoa sitten oman VAGinan Toyotaan.
Minä heitin tuon ilmoille. Tosin tuonkin linkin takaa näyttää olevan loppu. Saatavuusilmoituksen voi tilata sähköpostiin.Oliko se @Roger Moore joka kysy siitä Red Stripestä... katsos tästä linkistä
Minä heitin tuon ilmoille. Tosin tuonkin linkin takaa näyttää olevan loppu. Saatavuusilmoituksen voi tilata sähköpostiin.