James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 249 569
  • 36 522

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Saatan katella puolen tunnin pokerit uusiksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpa muuten jännää lukea vanhoja otteluseurantoja. Vuonna 2020 saatiin aikaiseksi suht maltillisia viestimääriä ja jääkiekkojargon loisti poissaolollaan. 2021 alettiin sitten puhua enemmän asioista lätkätermeillä ja homma ns. räjähti käsiin viestimäärien osalta ja lieveilmiöinä tänne ilmestyi myös parin hörhön laatimia fantasiakokoonpanoja erilaisilla teemoilla.
Olet siltä osin oikeassa, että vuonna 2020 otteluseurannoissa huomio keskittyi suurelta osin muihin asioihin kuin kaukalon tapahtumiin, mutta ainakin itse pyrin tuolloin tuomaan myös tätä kulmaa keskusteluun. Tosin ehdin muilta kiireiltäni katsomoon vasta joskus puolessa välissä kautta. Olisiko niin, että elokuun alussa pelattu matsi HC Drax Industriesiä oli ensimmäinen seuranta, johon osallistuin. Joka tapauksessa viime kesänä keskityttiin kunnolla asiaan. Tämä viikko meni hieman lämmitellessä, mutta uskon, että viimeistään Tohtori No:hun mennessä on saatu karstat koneesta ja tässä ketjussa painetaan menemään rintamahyökkäystä toisensa jälkeen.

Nyt sitten tänä vuonna Bond-seurannat ovat jo puolen jatkoajan kiihkeästi odottamaa viihdettä, joiden ympärille on kasvanut oma alakulttuurinsa sekä iso oheistuotemarkkina. Vaimon voi yllättää varustamalla makuuhuoneen signeeratulla, virtahevonnahkaisella Viherpuiston ruoskalla,
Xenia Onatopp suosittelee!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Juu, meikäläinen huilaa suosiolla nämä harjoitusottelut kauden alla.

Kunnon ottelut alkavat maanantaina 20.6. @Roger Moore hyppää askiin vasta 18.7.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Juu, meikäläinen huilaa suosiolla nämä harjoitusottelut kauden alla.

Kunnon ottelut alkavat maanantaina 20.6. @Roger Moore hyppää askiin vasta 18.7.
Joo kyllä tässä aika kahden vaiheilla ollaan jaksaako tulevan viikon Craigeja katsoa. Tai no Skyfallin kyllä voisi ja sitten leikin että hypätään suoraan Dr. Nohon missä esitellään Spectre, eli ei tarvitse katsoa elokuva-Spectreä. Luin itse asiassa juttua että jos näitä kronologisesti haluaa katsoa niin eka pitäisi katsoa Craigit tuohon Spectreen asti ja sitten Dr. Nosta eteenpäin.

Ylivoimaisesti isoin ongelma näissä Craigin Bondeissa on niiden liiallinen pituus. About jokaisessa leffassa on sellaista täytemateriaalia mitä voisi napsia pois ja lyhentää ainakin puoli tuntia. Ja Quantum of Solacen olisi voinut jättää tekemättä kokonaan.

Tämä kaksi leffaa per viikko on itse asiassa hyvä tahti. Kyllähän näitä toki kolmenakin iltana voisi katsoa, mutta toisaalta tuo rytmittää alkuviikon illat mukavasti ja sitten loppuviikolle voi suunnitella muuta. Routserin leffoja odotellessa, kesä kuumimmillaan ja Rookeri hyppää ruutuun.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Juu, meikäläinen huilaa suosiolla nämä harjoitusottelut kauden alla.

Kunnon ottelut alkavat maanantaina 20.6. @Roger Moore hyppää askiin vasta 18.7.

My GOD. Se odottaminen loppuu saatana, se odottaminen loppuu saatana. Tänään peli alkaa 21 ja risa. Tätä ei missata

Ja sama Sinulle @Roger Moore
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
My GOD. Se odottaminen loppuu saatana, se odottaminen loppuu saatana. Tänään peli alkaa 21 ja risa. Tätä ei missata

Ja sama Sinulle @Roger Moore
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti

Odotin että tulisi vastapalloon jollain krokotiili meets alligaattori -tyylisellä tanssisiivulla. Käy se noinkin.

Tänään kuitenkin rosteriin hyppää Naomie Harris ja uskon että vetää vahvan debyytin. Vielä vahvemmin uskon ettei hahmoa missään nimessä tärvellä tai sivuuteta Craigin aikakauden mennessä kohti loppua. Eihän kukaan voi niin idiootti olla roolituksia jaettaessa.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Odotin että tulisi vastapalloon jollain krokotiili meets alligaattori -tyylisellä tanssisiivulla. Käy se noinkin.

Tänään kuitenkin rosteriin hyppää Naomie Harris ja uskon että vetää vahvan debyytin. Vielä vahvemmin uskon ettei hahmoa missään nimessä tärvellä tai sivuuteta Craigin aikakauden mennessä kohti loppua. Eihän kukaan voi niin idiootti olla roolituksia jaettaessa.
Olinkin jo aikanaan Skyfalliin ehtiessä menettänyt melkein toivoni puuttuvan Moneypennyn sekä Q:n takia, mutta onneksi tässä palattiin oikeaan päiväjärjestykseen. Naomie tulee kentälle tosin hiukan takki auki, kun yrittää osua Bondin kanssa painivaan, pikajunan vauhdilla kiitävään antijameksiin melko lyhytpiippuisella aseella muistikuvieni mukaan lähes vapaalta kädeltä (vai polvelta?), tunnetuin seurauksin.
Onneksi Sanghaissa nähdään Bond-historian eroottisin Moneypenny-kohtaus, tästähän on ollut vääntöä sen suhteen että jäikö se pelkkään parranajoon. Itse olen varma siitä, ettei jäänyt. Eihän niitä Bondin kaatoja muutoinkaan katsojille näytetä. Bond on hienovarainen, korkeintaan vihjaileva herrasmies. Lois Maxwellin aikana esitti vaikeasti saavutettavaa, mutta olisiko Samantha Bondin Moneypennyn kanssa joskus pussaillut ?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Menkööt nyt vaikka otteluennakosta tämä.

@Löysäranne

Itse lähden siitä että Harrisin Moneypenny hoiti parranajon ja korkeintaan sivistyneet poskisuudelmat lopuksi. Pelin kuva muuttuisi jos paikalla olisi Conneryn tai Mooren Bond.

Illan ottelun eroottisin kohtaus on kuitenkin poikien välisessä sähkössä.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Silva taitaa Bond-pahisten joukosta olla eniten "sukua" Scaramangalle. Tiettyyn pisteeseen asti herrasmiehiä ja hillittyjä, mutta välillä saadaan tyly muistutus siitä, että kyseessä on kylmäverinen tappaja ja sosiopaatti. Kompastuvat myös molemmat lopulta omaan nokkeluuteensa ja siihen, että pyrkivät pelaamaan peliä omilla säännöillään.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
VAROITUS : parisuhdeasiaa Bond-ketjussa !!!

Kukoistavassa parisuhteessa on jossain määrin kokemukseni mukaan hedelmällistä, mikäli osapuolet edes jossain määrin ymmärtävät kumppaninsa kiinnostuksen kohteita. Niinpä reippaana poikana olen ennakkoluulottomasti tehnyt seuraa vaimolleni tämän katsoessa häntä kiinnostavia pienen budjetin eurooppalaisia elokuvia (jotka ovat useinkin yllättäneet minut positiivisesti). Vastavuoroisesti olen jo kahtena kesänä järjestänyt parisuhdeillan kaikilla mausteilla vapaavalintaisen Bond-elokuvan parissa. Nämä ovat osuneet Rogerin tähdittämiin, ja ehkäpä tänä vuonna nähdään Scaramangakin verkkareissaan.

Jostain syystä vaimo katsoi viime viikolla kanssani Terminator-leffan (ehkä siksi, koska se tuli Teemalta). Jossain vaiheessa tuli toteamus:

"No tää on sentään realistista verrattuna Bondeihin"
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Skyfallistakaan en muista mitään. Oon varmaan ollu kännissä kaikki Craigin bondit.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
VAROITUS : parisuhdeasiaa Bond-ketjussa !!!

Kukoistavassa parisuhteessa on jossain määrin kokemukseni mukaan hedelmällistä, mikäli osapuolet edes jossain määrin ymmärtävät kumppaninsa kiinnostuksen kohteita. Niinpä reippaana poikana olen ennakkoluulottomasti tehnyt seuraa vaimolleni tämän katsoessa häntä kiinnostavia pienen budjetin eurooppalaisia elokuvia (jotka ovat useinkin yllättäneet minut positiivisesti). Vastavuoroisesti olen jo kahtena kesänä järjestänyt parisuhdeillan kaikilla mausteilla vapaavalintaisen Bond-elokuvan parissa. Nämä ovat osuneet Rogerin tähdittämiin, ja ehkäpä tänä vuonna nähdään Scaramangakin verkkareissaan.

Jostain syystä vaimo katsoi viime viikolla kanssani Terminator-leffan (ehkä siksi, koska se tuli Teemalta). Jossain vaiheessa tuli toteamus:

"No tää on sentään realistista verrattuna Bondeihin"
Mites nyt, kumpi muutti pois?
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Skyfallistakaan en muista mitään. Oon varmaan ollu kännissä kaikki Craigin bondit.

No sen verran voi otteluennakkoon mainita että tänään ei vältytä viivelähdöiltä, suorahyökkäyksiltä eikä kyseenalaisilta kontakteilta. Jopa off-ice-tasolla. Kentällä on molemmin puolin kärkinimet.

Kova ottelu luvassa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä vaimo katsoi viime viikolla kanssani Terminator-leffan (ehkä siksi, koska se tuli Teemalta). Jossain vaiheessa tuli toteamus:

"No tää on sentään realistista verrattuna Bondeihin"
USA:ssahan on jatkuvasti ammuskeluvälikohtauksia: kuka muu siellä räiskisi menemään kuin Terminaattori, joten totta kai se on realistinen elokuva.

Oli kyllä kulttuuriteko YLEltä näyttää leffa. Vaikka olen nähnyt rainan useita kertoja, niin tämä oli kyllä ensimmäinen kerta ilman mainoksia.

Ai niin, tää olikin Bondin otteluseurantaketju. Noh, eiköhän siellä joukkueet odota malttamattomina pukukopin ovella, että kokoonpanot kuulutettaisiin ja pääsisi luistelemaan kentälle.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
USA:ssahan on jatkuvasti ammuskeluvälikohtauksia: kuka muu siellä räiskisi menemään kuin Terminaattori, joten totta kai se on realistinen elokuva.

Oli kyllä kulttuuriteko YLEltä näyttää leffa. Vaikka olen nähnyt rainan useita kertoja, niin tämä oli kyllä ensimmäinen kerta ilman mainoksia.

Ai niin, tää olikin Bondin otteluseurantaketju. Noh, eiköhän siellä joukkueet odota malttamattomina pukukopin ovella, että kokoonpanot kuulutettaisiin ja pääsisi luistelemaan kentälle.

MI6 on varmasti valmistautunut hyvin otteluun eikä vastustaja pääse yllättämään. Kuitenkin Bondin 3 kauden rookiesopparin viimeinen otanta starttaa. Pitää organisaation myös olla valmiina offersheeteihin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ai niin tässä on managerina se Mike Keanen oloinen pelottava tyyppi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös