Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Jawsilla oli tyhjä maali siellä kujalla, mutta ei maistunut maalinteko taaskaan.
No kyllähän James kävi Hollya höyläämässä. Näin minä sen ainakin tulkitsin. Ja olihan tässä mennyt jo tunti ilman."Can I take you to there?"
"No, I need to rest"
Minä alan ylitulkita kaikkea, holy goodhead tyyliin.
Pitää mennä kansalaisopistoon intersektionaalisuuden peruskurssille.
Eilisen leffan Ströba ja tämän päivän Drax ovat kyllä hyviä pahiksia mutta joukkueen muut pelaajat on kyllä ihan divaritasoa. Jawsistakaan ei selkeästi ole enää roolipelaajaksi.
No kyllähän James kävi Hollya höyläämässä. Näin minä sen ainakin tulkitsin. Ja olihan tässä mennyt jo tunti ilman.
Seuraavassa onkin sitten esmes se itäsaksalainen ampujahiihtäjä, joka hoitaa sen pienen roolinsa ihan kunnialla. Siinä hankittiin sopivalla panostuksella alaketjuihin hyvä duunari.Eilisen leffan Ströba ja tämän päivän Drax ovat kyllä hyviä pahiksia mutta joukkueen muut pelaajat on kyllä ihan divaritasoa. Jawsistakaan ei selkeästi ole enää roolipelaajaksi.
Juu. Jos vertaa niin eilisen leffan Jaws on Ässien Nickerson 05-07 ja tänään sitten TUTOn Nickerson toissakaudelta.Eilisen leffan Ströba ja tämän päivän Drax ovat kyllä hyviä pahiksia mutta joukkueen muut pelaajat on kyllä ihan divaritasoa. Jawsistakaan ei selkeästi ole enää roolipelaajaksi.
Eilisen leffan Ströba ja tämän päivän Drax ovat kyllä hyviä pahiksia mutta joukkueen muut pelaajat on kyllä ihan divaritasoa. Jawsistakaan ei selkeästi ole enää roolipelaajaksi.
Miettikää nyt jätkät jos näillä kavereilla olisi ollut esimerkiksi Red Grant hoitamassa hommia Jawsin sijaan? Ainakin Fekkesh ja Kalba olisivat saaneet vähemmän säväyttävät lähdöt. Tosin bonuspuolena meillä saattaisi olla nyt uusi superrotu vallassa ja ilmasto-ongelmat ratkaistuna.Palkkakattoaikana ymmärtäisi, ettei ole varaa hankkia jengiä täyteen tähtiä, mutta 70-luvun lopulla ei olisi luullut olevan sitä ongelmaa.
Asustelasit ilman vahvuuksia. Varma tieto. Jaws itse sitten vähän hankalampi tapaus perustella, kuten myöhemmin huomataan.Olen monesti ihmetellyt, miten Jawsin tyttöystävä pääsi mukaan avaruuteen, kun Drax otti sinne mukaansa vain virheettömiä naisoletettuja, mutta tulevalla rouva Jawsilla on ainakin taittovika silmissään.
Vähän kuin New York Rangers. Suunnitelmat on olemassa, rahallisesti panostetaan, mutta tulos on laihaa. Useimmat oman alansa spesialistit tietävät tämän ja välttävät kuin ruttoa. Mutta onnistuvat aina toisinaan houkuttelemaan mukaan muutaman semipätevän tarpeeksi kovalla korvauksella.Mistähän Bondin vastustajat kaivavat nämä tappajat? Jossain divarissa kyllä saadaan tulosta ja porukkaa multiin, mutta liiga-Jamesta vastaan aivan kebabkioskilla.