Tami olisi tullut opettamaan nuorison edustajaa, miten nämä hommat hoidetaan.Olisi nyt laittanut erään maestron sanoin edes sormen revaan.
Tamista seuraava Bond!
Tami olisi tullut opettamaan nuorison edustajaa, miten nämä hommat hoidetaan.Olisi nyt laittanut erään maestron sanoin edes sormen revaan.
Oli. Hyvä haku!
Soft Touch (1987)
"Ihmemies MacGyver" Soft Touch (TV Episode 1987) ⭐ 7.1 | Action, Adventure, Crime
1h | TV-PGwww.imdb.com
Just samaa olin sanomassa että upeita Mercedeksiä.Tyylikkäitä nämä vanhat Ässät.
Olin aikanaan ihan saletti, että vaijeri leikkaa bemmusta avomallin ( vaikka eihän se olisi noin vahvasti panssaroitua autoa voinut), mutta tuollainen näppärä vaijerinkatkaisuterä olikin melko yllätys!Kattokaas pojat bemarin logoa! Hyvin kohdistettu.
Tami olisi tullut opettamaan nuorison edustajaa, miten nämä hommat hoidetaan.
Tamista seuraava Bond!
Tapahtumat sijoittuvat Kuusamakujalle. Pääkonnana Helkovaara, Bond-tyttöinä Laura Ruohola ja Mervi Kallio.Pelkästään alkukohtauksessa kaatuisi neljä naista. Ja sitten kouraan hieman ravistettu iso kylmä kukko (big cold cock). Ei mitään viinojen kanssa läträilyä.
Olin aikanaan ihan saletti, että vaijeri leikkaa bemmusta avomallin ( vaikka eihän se olisi noin vahvasti panssaroitua autoa voinut), mutta tuollainen näppärä vaijerinkatkaisuterä olikin melko yllätys!
Just samaa olin sanomassa että upeita Mercedeksiä.
Ei vaan Wai.Tuleeko hai vastaan tässä?