Oikein tuoksuu itäblokki kun katsoo tätä. En tiedä miten mestat on muuttuneet, kävin pari vuotta sitten Ostravassa ja siellä oli aikalailla tollasta.
Itse tuli käytyä 2020 lätkän junnukisoissa... Siinä isossa ostoskeskuksessa oli hyvät ruokapaikat
Oikein tuoksuu itäblokki kun katsoo tätä. En tiedä miten mestat on muuttuneet, kävin pari vuotta sitten Ostravassa ja siellä oli aikalailla tollasta.
Itselläni leffabondit alkaa Octopussystä, jonka kävin isäni kanssa katsomassa reilusti alaikäisenä, äidin vastusteluista huolimatta.
Onko tässä nappisilmiä ollenkaan?
MY GOD mä olin siellä kanssa. Kaksi Suomen peliä siellä Trinecissä, Suomi-Slovakia ja Suomi-Kazakstan. Ostravassa sitten Kanada-Venäjä ja USA-Venäjä.Itse tuli käytyä 2020 lätkän junnukisoissa... Siinä isossa ostoskeskuksessa oli hyvät ruokapaikat
Nyt oli niin nolo kysymys että suosittelisin poistumaan takavasemmalle ja menemään metsään huutamaan @Turha Kaukalo :n kanssa.
Ei.
My God. Olet asian, ytimessä. Ja my maximum Respect to You. @Turha Kaukalo paikka myös Sinun mielestä on metsän reunassa.
Mutta Veljet, pitäisikö hänelle antaa sauma kuitenkin yrittää ykköskentässä...
Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.
Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?
Just the tsello-tsello-tsello.Ei oo tullattavaa!
Bond ja mäenlasku. Ihan kuin olisin nähnyt aiemminkin...