Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Pakko nillittää. Oikea kirjoitusasu on a-Ha.
Kiva että Tshekkoslovakiassa ollaan Bratislavassa eikä ainaisesti siellä Tshekin puolella.
Pakko nillittää. Oikea kirjoitusasu on a-Ha.
No ei ainakaan tälle yksilölle.My GOD. Saunders Bondille ei vittuilla
Hienot pimeänäkövehkeet kun eivät vahvista noita katulamppuja lainkaan.
Kattookohan joku tätä muuten ensimmäistä kertaa tänään?
Kaasuputken kautta ammutaan länteen.. en viitsinyt möläyttää aiemmin ettei mee jollain tunteisiin spoilaus.Viedäänkö Koskov Hyperloopilla länteen vai muistanko väärin?
Oli. GoldenEyen ohjaajana piti olla Renny, mutta hän ei halunnut työskennellä Daltonin kanssa. Meni sitten tuhoamaan uransa surullisenkuuluisaan merirosvofloppiin. Dalton itse kyllästyi saatanan odotteluun uuden leffan kanssa. Ehkä hyvä niin, Brosnan ja GoldenEye elvyttivät sarjan.Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.
Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?
Itsehän olen nyt lomareissulla vanhempien luona käymässä ja yritin koijata äidin katsomaan tätä mutta ei suostunut. My god.Joku lapsi jossain isän kainalossa. Niin se itsellänikin aikoinaan 80-luvulla alkoi. Hyviä aikoja. Omat pojat ovat vielä turhan nuoria. Tosin itsekin katselin jo vanhimman pojan ikäisenä täyttä päätä. Ajat muuttuvat.
Itsehän olen nyt lomareissulla vanhempien luona käymässä ja yritin koijata äidin katsomaan tätä mutta ei suostunut. My god.