James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 257 717
  • 37 010

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Onkohan yksikään suomalainen ollut edes ehdolla Bond-tytöksi? Linda Lampenius ehkä?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itse ymmärrän tuon lauseen niin, että siinä viitataan vain Kamalin tyrmistykseen siitä, että saikin huutokaupasta feikkimunan oikean tilalle. Mistä se toinen feikki olisi ilmestynyt?

Voi olla näinkin. Minä tipahdin jo itsekin kärryiltä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Näkyikö Bond-historian ensimmäinen kamelinvarvas punatrikoisella tytöllä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vijay vaihtoi myös hiippakuntaa
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan täällä niin vanhaa porukkaa että on päässyt/joutunut mennä Checkpoint C:n läpi?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse ymmärrän tuon lauseen niin, että siinä viitataan vain Kamalin tyrmistykseen siitä, että saikin huutokaupasta feikkimunan oikean tilalle. Mistä se toinen feikki olisi ilmestynyt?

Jaska pölli sen aidon munan sieltä... Sitähän tentattiin että mitä ois tehny jos ois voittanu huutokaupan...
Totesi, että olisi vedonnut väärennökseen, koska aito on "tässä"....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ymmärrän tuon lauseen niin, että siinä viitataan vain Kamalin tyrmistykseen siitä, että saikin huutokaupasta feikkimunan oikean tilalle. Mistä se toinen feikki olisi ilmestynyt?

Tätä mäkin ihmettelin. Mielestäni missään ei näytetä, että Bond olisi havainnut nappaamansa munan olevan väärennös. Päinvastoin M määrää Bondin Intiaan Kamalin perässä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tämä muuten lienee ainoa Bond mikä on Suomessa joutunut sensuurin kohteeksi.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt James näytä hauista. Purista perseellä, core tiukaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös