Löysäranne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko, Oranje
Mainoskatkotkin menee mukavasti ketjuun putkahtanutta contettia selaillessa.
Kait se Sandor piti vaan kirjoittaa ulos kun Jaws vie tuon kovan goonin roolin tässä.
Menenkö mä nyt miinaan, mutta kyseinen näyttelijä oli loppusuoralla valinnassa Oddjobin rooliin, mutta hävisi sen sitten Sakatalle.
Näin taitaa tosiaan olla. Muistin väärin, kun mietin päivällä, että tänään ei olla VR:n kyydissä.
Jaws on myös pelkästään leffoja varten tehty hahmo. Veikkaisin kyllä että suosio oli sen verran kova että nähtiin uudelleen. Jaws on itse asiassa Blofeldin ja Mr. Whiten ohella ainoa pahis joka on enemmän kuin yhdessä leffassa.Onko Jaws muuten seikkaillut useammassa Flemingin kirjassa? Olisiko ollut niin suosittu hahmo tässä, että hänet piti saada myös seuraavaan leffaan?
Ajattelinkin, että joku varmaan tunnistaa!Leyland Sherpa bongattu! Noita oli vielä 80-luvulla postiautoina härmässä.
Jawsille jo toinen uhri.
Ja Kairon HPY:llä oli varmasti tuohon aikaan lukuisia länsimaalaisia asennusduuneissa.Jos tämä kohtaus tehtäisiin nykyaikana, mitähän veruketta Jaws käyttäisi, kun ei voi tekeytyä puhelinyhtiön mieheksi? Tulisiko korjaamaan nettiyhteyksiä?
Jos tämä kohtaus tehtäisiin nykyaikana, mitähän veruketta Jaws käyttäisi, kun ei voi tekeytyä puhelinyhtiön mieheksi? Tulisiko korjaamaan nettiyhteyksiä?
Jawsille jo toinen uhri.
Jos tämä kohtaus tehtäisiin nykyaikana, mitähän veruketta Jaws käyttäisi, kun ei voi tekeytyä puhelinyhtiön mieheksi? Tulisiko korjaamaan nettiyhteyksiä?
Se oli siisti ja kliininen suoritus.Ja hampaat säilyi kiiltävinä. No ehkä se harjasi jossain välissä veret pois.
Jaws on myös pelkästään leffoja varten tehty hahmo. Veikkaisin kyllä että suosio oli sen verran kova että nähtiin uudelleen. Jaws on itse asiassa Blofeldin ja Mr. Whiten ohella ainoa pahis joka on enemmän kuin yhdessä leffassa.