Mitenkähän mikään feministijärjestö ei oo vaatinu Bondeja kiellettäviksi? James otti tuon kinkun nykystandardein lähes puoliväkisin ja vielä kiristi päälle? Hottis tosin joten lienee lieventävä asianhaara.
Mä itse asiassa luulen, että Conneryn ja Mooren Bond-elokuvat eivät muodosta hahmotettavaa kuvaa panzerkampfwagen-feministin verkkokalvoille eivätkä visuaaliselle aivokuorelle. Vähän niinkuin vampyyrit eivät näy peilissä tai koirat ymmärrä värejä. Eli eiköhän me näitä saada katsella jatkossakinEhkä he eivät ole vielä tajunneet näitä. Ja onhan toi ny aika sonni. Ensin kiihottaa muijan lämpimäksi ja kosteaksi, ihan kuin viime päivien illat.
Ja sit lähtee "happihypylle" My GOD
Siellä SPECTRE taas vapautti budjettiin 250k$ (vai puntaa?) yksipuolisella sopimuspurulla ilman valitusmahdollisuutta. Ihan ymmärrettävä veto, mutta kyllä taas kyseenalaistan että kuka tuohon porukkaan haluaa liittyä?
Ja taas ollaan terminoimassa kontrahtia yksipuolisesti. SPECTREläisenä saattaisi olla ihan fiksu ajatus järjestäytyä kun onhan tuo työpaikkana aivan perseestä.
On tämä salaisten agenttien ja järjestöjen touhu kovin erilaista kuin kuvittelisi tosiaan, vedetään matalalla profiililla kuin naccitranperi naamasotkuineen.Jaska kuittailee Largolle spektristä korttipöydässä koko rahan edestä.
Katselen tätä muuten mökillä, joka sijaitsee lähettimien suhteen sillä tavalla katvealuella, että tuulisella säällä(kuten nyt) ja usein iltaisin kuva pätkii. Olen välillä täysin tämän seurannan varassa, kun kuva pikselöityy minuutiksi.
Ja tää leffa Conneryn leffoista ehkä paras