Siellä on vielä hölvätty rinnusta semmoisella määrällä Menneniä että kipinästä räjähtää koko ukko.Pitää varoa palavan tupakan kanssa Jameksen rintakarvoitusta.
Pakko myöntää, etten muista myllyttääkö Jaska junassa kuten SPECTREssä... paneskelee varmasti, sehän on selvää.
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi Kerim Beyn kuolema esti alkuperäisen Ateena-Lontoo -matkasuunnitelman toteuttamisen ja siirryttiin Jugoslavian-reitille, kun kuitenkin seuraavalla asemalla Jameksi tapaa Kerim Beyn toisen pojan ja kertoo tälle Beyn kuolemasta.
Itse ei ole tätä tullut funtsittua. Eikös sieltä Ateenasta pitänyt lentää Lontooseen
Yhden kauden suonenveto. Veikkaan myös, että ratkaisupeleissä katoaa kuvasta.Ei ole kyllä tosiaan mikään turha tulosyksikön tekijä tässä Jameksissa vastapuolella, niin on vaan hassuttanut molempien puolien ykkösagentit ja itse Jameksinkin.
Ei ole kyllä tosiaan mikään turha tulosyksikön tekijä tässä Jameksissa vastapuolella, niin on vaan hassuttanut molempien puolien ykkösagentit ja itse Jameksinkin.