James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 248 709
  • 36 516

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Ei taida vilahtaa tässä valitettavasti. Kuvia Ursulasta yläosattomissa löytyy kyllä Googlesta niin voi tehdä tutkivaa vertailua.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Kattelin ihan samaa. Rakastettuni-leffassa vilahtaa sivutissi, mutta tässä taitaa olla etutissi.

Missä viipyy hidastus?
Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.
 

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.
Toisaalta onko sillä mitään väliä sille 60-luvun 14-vuotiaalle?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Yllättävän lyhyet mainoskatkot. Onko niitä sitten tavallista useammin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.

Tarkoitatko, että vuonna 1962 kuvausryhmällä ei ollut vielä 4k-tekniikkaa käytössä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten toi James ei tienny mikä Spectre oli vaikka vasta viime viikolla kerrottiin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tuo Tohtorin No:n vartija oli muistaakseni Rakastettuni-leffassa myös. Se, jonka James pudotti katolta alas pidettyään kravatista kiinni.


E
Sandor oli roolihahmon nimi siinä myöhemmässä leffassa.
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tyylikkäitä kumipukuja kyllä. Moderneja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös