Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.Kattelin ihan samaa. Rakastettuni-leffassa vilahtaa sivutissi, mutta tässä taitaa olla etutissi.
Missä viipyy hidastus?
Toisaalta onko sillä mitään väliä sille 60-luvun 14-vuotiaalle?Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.
Olen tuon nuorempana miehenä joskus kelaillut ihan uteliaisuudesta, mutta varmaksi sitä ei pystynyt sanomaan. Andress on täysin "alasti", mutta kuvalaatu niin heikko, että päällä saattaa olla vain beige erikoistilanneasu. HD-tekniikka oli tuolloin vasta lyömässä läpi.
Ilmeisesti ei, mutta toki tämä oli vasta ensimmäinen Bond ja osa kohtauksista jouduttiin pienen budjetin vuoksi kuvaamaan Conneryn porukoiden kellarissa.Tarkoitatko, että vuonna 1962 kuvausryhmällä ei ollut vielä 4k-tekniikkaa käytössä?
Jaskalla tuollainen kiinalainen puku.
Oliko 10 miljoonaa dollaria 60-luvulla isokin raha?
Boomerit tulivat jo sen rantakohtauksen jälkeen, joten ei sinänsä suurta väliä (rantakohtaus=Ursulan vedestänousu, vaikka kyllähän se partioveneen pikakiväärin tuoma vaarantuntu kiihotti myös).Toisaalta onko sillä mitään väliä sille 60-luvun 14-vuotiaalle?
Nykyrahana se olisi vajaat 90 miljoonaa, eli kylläOliko 10 miljoonaa dollaria 60-luvulla isokin raha?
Miten toi James ei tienny mikä Spectre oli vaikka vasta viime viikolla kerrottiin.