”Ase ja pussukka sinisiä tabletteja Q, mitä tehtävää olen lähdössä oikein suorittamaan?”No jos Danny on Jameksi, niin Eini on Q.
”Ase ja pussukka sinisiä tabletteja Q, mitä tehtävää olen lähdössä oikein suorittamaan?”No jos Danny on Jameksi, niin Eini on Q.
Jäin ihan miettimään mutta nythän se juolahti mieleen, että erästä mammaa päästään jörnimään ennen kuin ottaa juomapelissä osumaa.Eka uittaminen. Olikos muuten ainoa?
Ei missään nimessä. Moneypenny on koskematon. 1-0 edelleen taululla. Toki maaliviivalla käytiin.Tää jää epäselväksi, onko maali?
Mulla oli Gorgin autoja kloppina.Matchbox tjsp. Sikut oli sakdalaisia
Ei tainnut olla maali, mutta kyllä kävi kiekko molemmissa tolpissa ja ylärimassa.Tää jää epäselväksi, onko maali?
Torontossa vielä kelaillaan tilannetta edestakaisin. Monta kertaa.Selvä maali oli.
Millä perusteilla? Jaskahan taisi juuri viime viikolla todeta M:lle että jatkossa ampuu kaikki maalikamerat tuusan nuuskaksi.Jäin ihan miettimään mutta nythän se juolahti mieleen, että erästä mammaa päästään jörnimään ennen kuin ottaa juomapelissä osumaa.
Ei missään nimessä. Moneypenny on koskematon. 1-0 edelleen taululla. Toki maaliviivalla käytiin.
Mulla oli Gorgin autoja kloppina.
On vielä jäljellä jokunen
Joskus 70 luvulla??? Ikinä kuullutkaan tommosta.
Moneypenny on niin viaton ja koskematon että neitsyt Mariakin vaikuttaa loppuun soudeltulta järveltä häneen verrattuna. En suostu uskomaan meidän Evestä, tuosta naisihanteen ilmentymästä.Millä perusteilla? Jaskahan taisi juuri viime viikolla todeta M:lle että jatkossa ampuu kaikki maalikamerat tuusan nuuskaksi.
Ei missään nimessä. Videolta ei voida todistaa että peliväline olisi ollut edes lähellä.Tää jää epäselväksi, onko maali?
Tässä on tämmöinen mikakaurismäkeläinen tunnelma.Aika kuuma toi Severine. Voisin antautua. Röökiä vetää kyllä jatkuvasti