Sitten olisi kestänyt kauemmin palata alas kun olisi pitänyt odotella hissiä.
We have all the time in World
Sitten olisi kestänyt kauemmin palata alas kun olisi pitänyt odotella hissiä.
Juu, joku Sydney Sweeney Q:ksi ja Bond ei pysy enää housuissaan. Heidän suhde ei pysyisi enää kovin ammattimaisena…Tosin mistäs sen tietää jos rooli annetaan naiselle tällä kertaa
Nojoo ehkä Q:n roolissa on jatkossakin mies. Naisia ei saa päästää verstaalle.Juu, joku Sydney Sweeney Q:ksi ja Bond ei pysy enää housuissaan. Heidän suhde ei pysyisi enää kovin ammattimaisena…
Itse sijoitin Einin MPksi, Hannele Lauri olis Q.No jos Danny on Jameksi, niin Eini on Q.
Pikkuautojen pohjassa oli luki aina Made in Macau.
Tää jää epäselväksi, onko maali?
Kääk. Näin ne organisaation nimilistat vuotaa julkisuuteen ihan ilman kovalevyjäkin.No jos Danny on Jameksi, niin Eini on Q.
”Ase ja pussukka sinisiä tabletteja Q, mitä tehtävää olen lähdössä oikein suorittamaan?”No jos Danny on Jameksi, niin Eini on Q.
Jäin ihan miettimään mutta nythän se juolahti mieleen, että erästä mammaa päästään jörnimään ennen kuin ottaa juomapelissä osumaa.Eka uittaminen. Olikos muuten ainoa?
Ei missään nimessä. Moneypenny on koskematon. 1-0 edelleen taululla. Toki maaliviivalla käytiin.Tää jää epäselväksi, onko maali?
Mulla oli Gorgin autoja kloppina.Matchbox tjsp. Sikut oli sakdalaisia
Ei tainnut olla maali, mutta kyllä kävi kiekko molemmissa tolpissa ja ylärimassa.Tää jää epäselväksi, onko maali?
Torontossa vielä kelaillaan tilannetta edestakaisin. Monta kertaa.Selvä maali oli.
Millä perusteilla? Jaskahan taisi juuri viime viikolla todeta M:lle että jatkossa ampuu kaikki maalikamerat tuusan nuuskaksi.Jäin ihan miettimään mutta nythän se juolahti mieleen, että erästä mammaa päästään jörnimään ennen kuin ottaa juomapelissä osumaa.
Ei missään nimessä. Moneypenny on koskematon. 1-0 edelleen taululla. Toki maaliviivalla käytiin.
Mulla oli Gorgin autoja kloppina.