Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Toisessa ketjussa täällä Jatkiksessa puidaan suomalaisten huono liikennekäyttäytymistä, mutta ei se niin erinomaista ole briteilläkään.
Ensin poltetaan vastustaja ja edetään itse pesälle. Muistelin, että pesäpallossa olisi ulko- ja sisävuoro erikseen.Joku joskus kehtasi väittää, eträ tämä ei olisi ollut kaato. Strike!
Kultaisessa silmässä taisi olla.Olikos se tuo nyt se Lillbackan Jorman vene vai oliko se kultaisessa silmässä
Vähän jää IMO piippuun. Jotenkin tämä ei säväytä. Tämä on Bond-tunnarien Coldplay.Historian top5 tunnari.
Pesäpallossa James syöttää itse omat kunnarinsa.Ensin poltetaan vastustaja ja edetään itse pesälle. Muistelin, että pesäpallossa olisi ulko- ja sisävuoro erikseen.
Keskiviikkona päästään taas nauttimaan hienosta kansallislaulusta.Vähän jää IMO piippuun. Jotenkin tämä ei säväytä. Tämä on Bond-tunnarien Coldplay.
Duran Duran on mielestäni kolmen kärjessä all-time, A-ha jossain paaaljon alempana.Aha, Duran Duran ja A-ha klaani koossa taas täällä taas...
Bond antaa jameksittarille kunnian hoitaa hutunkeiton.Pesäpallossa James syöttää itse omat kunnarinsa.
Kumpikaan ei pääse omaan top-10:eeni.Duran Duran on mielestäni kolmen kärjessä all-time, A-ha jossain paaaljon alempana.
TÄHVähän jää IMO piippuun. Jotenkin tämä ei säväytä. Tämä on Bond-tunnarien Coldplay.