ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Yritäpä hyräillä Goldfingeriä mutta kertosäe onkin "Raaa-mi-rez!"Tuo mainittu Ramirez ei varmaan tykkää tästä. Luulisin että on tämän illan pääpahis.
Ei lähde.
Yritäpä hyräillä Goldfingeriä mutta kertosäe onkin "Raaa-mi-rez!"Tuo mainittu Ramirez ei varmaan tykkää tästä. Luulisin että on tämän illan pääpahis.
Juu, tämä oli se lopullinen läpimurto. Tuotti ensimmäisenä Bond-matsina 100+ miljoonaa taalaa.
Tottunut laittamaan kroppaa likoon.Hyvin tää neiti blokkasi vastustajan laukauksen.
Vaihtelen ns. lennosta. Pakko seurata toisella silmällä EM-kisoja, kun mitalejakin mahdollisesti tulossa.Tervetuloa Veli tänne. Meinaatko pysyä vai vaihdatko ketjua
Oliko paitsio, tuleeko haasto?Kohta Auric saa korvanappiinsa tiedon.
Mulla pyörii pädillä yleisurheilu ja telkkarissa pääottelu.Vaihtelen ns. lennosta. Pakko seurata toisella silmällä EM-kisoja, kun mitalejakin mahdollisesti tulossa.
007: Lupa noutaa.Tekikö Jameksi kurkunleikkauseleen, kun joutui katsomovalmentajaksi?
Mulla samat, mutta kisat kakkosluurista.Mulla pyörii pädillä yleisurheilu ja telkkarissa pääottelu.
Uima-allas tulevaisuudessa?Mastersonin tyttöjen kohtalo on kyllä aina yhtä karu.