On hotelleja ja hotelleja.Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
On hotelleja ja hotelleja.Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
Aikoinaan kun matkustin "Hassen siivillä" Kanarialle niin välilaskun aikana sai itse listiä rotat Sofian lentokentän vessassa, joten kai siinä sitten matkalaukkukin menee mukana. Nykyään tilanne lienee eri.Ite oon aina joutunu laukun kantaan hotellissa
Ja väärinhän se meni. Kokeet pitäisi pitää finaalien jälkeen, ei harkkakaudella.Siinä tuli tietokilpailusitaatti.
Ei pääsykokeita maisteriksi valmistumisen jälkeen pidetä.Ja väärinhän se meni. Kokeet pitäisi pitää finaalien jälkeen, ei harkkakaudella.
Ehkä turkkilainen rouva olisi oikea vastaus?Ali Kerim Beylla ihana voihkiva rouva. Eipä ole meikäläiseltä koskaan vongattu noin.
Ensi viikon maanantaina sama rouva voihkii jälleen.Ali Kerim Beylla ihana voihkiva rouva. Eipä ole meikäläiseltä koskaan vongattu noin.
Turkissa vatsa on kuralla, ihan sama mistä ja mitä juo.Tuosta vesivarastosta en vettä joisi..
Onko hän tulossa meille? Kai annoit oikean osoitteen?Ensi viikon maanantaina sama rouva voihkii jälleen.
Lähe menee vielä ku ehdit.Anteeksi vaan teille, mutta onneksi pian alkaa Friiltä oikeita poliisejä missä mukana Ice-T, Stabler (tunnettu myös The OZ:sta missä oli osahomo/natsi).
Joo, tää taisi olla ainoa huti meikäläisellä.Siinä tuli se tietovisan lause jota en muistanu
Pistä oma seuranta pystyyn!Anteeksi vaan teille, mutta onneksi pian alkaa Friiltä oikeita poliisejä missä mukana Ice-T, Stabler (tunnettu myös The OZ:sta missä oli osahomo/natsi).