Mitä muuten musta Jorma Uotinen hokee usein ohjelmissaan?
Not bad!
Ny tulee maailman parhaat mainokset, Moi ja toi vitun visio, vittu kaalimatokin vielä!!
No sitäpä tässä hain näin kansainvälisenä kosmopoliittina.Mut eiks se ooei huono suomeksi
Käytiin joskus Fort Lauderdelissä ja otettiin kalastusmatka tommosella, voin muistaa väärin, mutta 4h matka maksoi joku 400 taalaa. Ekaks ne haki jonkun kamun niistä kanaaleista, eli avomerellä joku 2h ja ei saanut edes itse kalastaa, kerran jollain tärppäs :DVarmaan vähä kulutksellisia veneitä
Käytiin joskus Fort Lauderdelissä ja otettiin kalastusmatka tommosella, voin muistaa väärin, mutta 4h matka maksoi joku 400 taalaa. Ekaks ne haki jonkun kamun niistä kanaaleista, eli avomerellä joku 2h ja ei saanut edes itse kalastaa, kerran jollain tärppäs :D
Me sentään kaksi viikkoa, joka päivä oli punaiset liput rannalla :DItse ollu kans Fort Lauderdalessa.. 10 päivää
Typerämpi, kuin Austin Powersista pöllitty Bondin ja Blofieldin sisaruussuhde?Vaikka Jamesin matseissa on käynyt jos jonkinlaista mengeleä suunnittelemassa pelikuvioita niin tämä ennustaja pelikortteineen on ehkä koko leffasarjan otannalla typerin juttu.
Tai voittaako Bruins heti ensi vuonna kannun?Kysyisi nyt edes jotain järkevää noilta korteilta, kuten vaikka että milloin WHA lakkautetaan? Tai kuka voittaa läntisen konferenssin vuonna 1975.
Me sentään kaksi viikkoa, joka päivä oli punaiset liput rannalla :D
Kyllä mä 14v junnuna menin uimaan sinne ja ymmärsin miksi punaiset liput :D
Sama meilläkin oli ja heitin tai pyysin iskältä meidän parvekkeeltä heittämään limsatölkkejä veteen kunnes joku alkoi siitä itkemään.Me käytiin rannalla kääntymässä. Helmikuussa vesi oli kylmää. En uinut meressä, kädellä vaan kokeilin
Oli oma uima-allas kämpän pihassa