Jaska oli vähän äksy Goodnightille mutta ymmärrän nyt miksi: Työ ensin.
Olikos jollakin Broccolin numeroa? Pitäisi pyytää kommenttia väkivaltaisiin naissuhteisiin liittyen.
Kyllä se näytti ihan oikeasti vääntävän tuota kättä.
Eli nyt on siirrytty Pamista kohti Lupea?Hiusten pituus vaihtelee, sehän noissa onkin haastavaa. Viimeksi leikattiin Pam-malli, mutta se on saavuttanut nyt jo olkapäät ja tässä ei ihan tiedä miten päin olisi.
Corinnen niputin "ei palvele tosissaan"-kategoriaan, eli hänet kyllä muistettiin. Jenny Flex puolestaan menee mielestäni "yhden kohtauksen" hahmoihin, vaikka katseita taidetiin vaihtaa pari kertaa. Mutta sitten. Solitaire! Tämä oli selkeä unohdus ja laitan sen sen piikkiin, että lista oli pakko saada valmiiksi ennen leffan alkua. Dr. No:ssa esiintyvä sihteerikkö saattaa myös ansaita oman kategoriansa. Katsotaan, katsotaan.
Mä teen itse ruokani koska mä voin! Siitäs saat Foodora!Foodoran tyttö muistuttaa ulkoisesti hieman Amélieta, mutta Amélie pyyhkii sillä jäätä.
Todella ärsyttävä mainos joka tapauksessa!
Mä teen itse ruokani koska mä voin! Siitäs saat Foodora!
No kyllä erotuomaritarkastaja otti tilanteen tarkempaan katseluun. Ja nyt sit mennäänkin jo pelaajaturvallisuuden juttusille.Pääosuma, mutta peli saa jatkua. Kotituomarit, I assume?
Onko Elviiralla kallis maku?