ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Jos minä saisin päättää, niin Naomi olisi voinut selvitä hengissä siitä helikopterihaaverista.Jawsin piti kuolla tuohon, mutta onnistunut try-out tuottikin jatkosopimuksen.
Jos minä saisin päättää, niin Naomi olisi voinut selvitä hengissä siitä helikopterihaaverista.Jawsin piti kuolla tuohon, mutta onnistunut try-out tuottikin jatkosopimuksen.
Siihen skumppacooleriin voi kusta.Montakohan tuntia muuten meni tuolla pakokapselissa ennen pelastusta? Toivottavasti eivät hörppineet skumppaa liian tiuhaan, käymälä näytti meinaan puuttuvan.
Jos minä saisin päättää, niin Naomi olisi voinut selvitä hengissä siitä helikopterihaaverista.
Naiselle tuo on hieman hankalampi temppu.Siihen skumppacooleriin voi kusta.
Noin sen olisi meilläkin pitänyt olla: teline auki, aseet telineeseen, teline lukkoon. Vartiomies sitten jos ei jostain syystä ollut vielä lukittu telinettä. Jos nyt oikein muistan, niin sieltä tuli käytännössä koko komppania samaan aikaan takaisin kassulle ja oli aikamoinen härdelli päällä, niin siinä on saanut päivystäjä ravata aukomassa niitä kaappeja, niin ei sinänsä ihmetytä, että saattoi venähtää.Mielenkiintoista! Meillähän homma meni jo niin, että asetelineet olivat auki tasan sen ajan, että aseet sai mukaan/laitettua takaisin.
Voi sitä yöpäivystyksen ihanuutta, kun ei saa aseluvuksi 200:aa. Ja eikun uudelleen laskemaan.
The Scaramanga brothers?James Bond will Return in Men with Golden Gun
Jameksi spermapankissa?Hieno leffa, kiitos taas. Huomenna haetaankin miestä, jolla on voimakas ase ja joka veloittaa miljoonan laaki.
Meille tuli vain yksi tilaisuus avoinaiseen kaappiin ja muistaakseni siinä otettiin yhden satunnaisen rynkyn lukko talteen. Tarkoitus oli laittaa se aseen omistajan löydettäväksi, mutta ongelmaksi muodostui tietysti se, ettei pystytty olemaan täysin varmoja siitä, kenen ase oli ollut kyseessä. Lopulta jäi hämärän peittoon, miten tapahtuman pääarkkitehdit tilanteen ratkaisivat, kun olin itse eri joukkueessa.Noin sen olisi meilläkin pitänyt olla: teline auki, aseet telineeseen, teline lukkoon. Vartiomies sitten jos ei jostain syystä ollut vielä lukittu telinettä. Jos nyt oikein muistan, niin sieltä tuli käytännössä koko komppania samaan aikaan takaisin kassulle ja oli aikamoinen härdelli päällä, niin siinä on saanut päivystäjä ravata aukomassa niitä kaappeja, niin ei sinänsä ihmetytä, että saattoi venähtää.
Tuohon jälkimmäiseen toi lisäihanuutta se, kun olet laskemassa niitä aseita toiseen kertaan, kun ei ekalla täsmännyt, niin spollet pölähtää paikalle kierroksellaan... Onneksi toinen laskukerta sitten täsmäsi.