jäämies-70
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Die Mannschaft
Autopilotti päällä.. :)Pääsihän Jameksi rattiinkin tänään.
Autopilotti päällä.. :)Pääsihän Jameksi rattiinkin tänään.
Tää on kyllä vaikea. Hiukan ajattelin olla kesälomakauden jälkeen edes viikot ilman olutta, mutta seuraava kolmevarttinen haastaa selkärangan.Nyt alkoi huonoin osuus
Ehkä tästä Melinda Maxwellista tulee samanlainen mysteeri kuin Maud Adamsista satamalaiturilla.
Ei olleet aivan noin kauniita nämä matsin tytöt.Siis tätä mä ajattelin, ko. tyttärenä
Mä luulen, että toi on muusikko-Melinda.Siis tätä mä ajattelin, ko. tyttärenä
Olis pitänyt olla spoilertagit, hereillä siellä lämpimässä Officessa!Kiitti NELONEN. näytitte mitä vielä tapahtuu...
Juu, minäkin juuri googlettelin ja tämä Melinda on ensinnäkin viisi vuotta liian vanha ja toisekseen - joku nahkaklarinetin soittelija. Toki Jameksi tykkäisi.Mä luulen, että toi on muusikko-Melinda.
Melinda Maxwell - Wikipedia
en.wikipedia.org
Tulee näistä keltaisista avaruusasuista mieleen ammoiset Lego-astronautit. Ne, joiden kypärissä ei ollut vielä visiirejä.
Mikä on Kiinan muurin lisäksi ainoa asia mikä näkyy maasta avaruuteen?Luulis ton laitoksen näkyvän maahan asti kun ISS asemankin pitäs näkyä
Tutkahäirintä on tehokas konsti estää näkyminen.Luulis ton laitoksen näkyvän maahan asti kun ISS asemankin pitäs näkyä
Rakastettuni maksoi 15 milliä, tämä matsi 35 milliä. Laske siitä!Se raha määrä mitä tähän viimeiseen osuuteen on laitettu, niin oliskohan sillä rahalla saanut kuvattua ihan kokonaisen Bond elokuvan? En tiedä, kunhan mietin.