Itse asiassa oli tuon ajan S-sarjalainen (W116).W123, mannelavetti.
Itse asiassa oli tuon ajan S-sarjalainen (W116).W123, mannelavetti.
Tämä on katsottu jo aikanaan ja tuomio oli sama.Toi olisi tippunut alas ilman Jaskan potkuakin. Good goal. Ei tarvita kurinpitoa.
Ei aivan yhtä klassinen.
Jos näin oikein, kuvassa oli äsken kiviraput.Olivat vielä kivestä kasarilla.
My bad, seison korjattuna.Itse asiassa oli tuon ajan S-sarjalainen (W116).
Enkö mä juuri sitä fiilistellyt? 2000-luvulla sitten tehtiin tylsät puuportaat ja siivottiin yksi mersunraato pois häiritsemästä.Jos näin oikein, kuvassa oli äsken kiviraput.
Siel on Bond kyydissä!Kun ny ei kävis ku Titanille
Melinan kanssa on asiat tiukassa. Työasiat edellä.
Ihan kuin Jameksi olisi joskus haudattu mereen. Tämä selvinnee tulevaisuudessa...Siel on Bond kyydissä!
Ei vaan Kissyn kanssa.Mut onkos se homma samalla tavalla Akin kanssa myöhemmim. This is Business
Tekee varmaan Jeesukset.Ihan kuin Jameksi olisi joskus haudattu mereen. Tämä selvinnee tulevaisuudessa...
Kivemmaltahan se sitten firman pikkujouluissa tuntuu.Mut onkos se homma samalla tavalla Akin kanssa myöhemmim. This is Business
Olisi kova, muuttaa veden viiniksi. On siinä Q:lle taas työsarkaa!Tekee varmaan Jeesukset.
Se oli varmaan Guybrush Threepwood.Syvin sukellus ilman laitteita on muuten tehty 122 metriin ja kaveri ollut hengittämättä 4 min 34 sek
Ei vaan Kissyn kanssa.
Krakenia vastaan taas ei kai kertaakaan. Ei tainnut olla mukana vielä noihin aikoihin.Sharksia vastaan pelataan melkein joka viikko.