Denverin Munasyndi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Olis sinänsä hauskaa, jos Kamal ja Gobinda ei nyt muistaisi, miten pommi aktivoidaan. "Pitikö eka kääntää tästä vai tosta?"
ÄLÄ JÄTÄ PIKKU-RAUNOA YKSIN RAKSILAN KADUILLEVähän Ku Vesa-Matti ois juossu Äidin perään... Tiesittehän,että Loiri itse Inspiroi sen heittääntymisen junan perään ja siinä roikkumisen. Se EI OLLUT kässärissä
Onko Nelosen kanavajohto kutsuttu jo Tamminiemeen vakavaan puhutteluun?Mutta uskotteko kotona, "NL:n sankaria" ei sensuroitu!
Edellispäivänä juuri katsoin. Hyvä leffa sekin, tai kaksi ekaa oikeastaan.Seuraavaksi sitten Beverly Hillsiin pyörittämään taidegalleriaa kulissina.
Seuraavaksi sitten Beverly Hillsiin pyörittämään taidegalleriaa kulissina.
Kyllä se roikkuminen kuului tuohon kohtaukseen alunperinkin. Niitä vuorosanoja oli muistaakseni hieman muutettu Veskun toimesta. Olen lukenut kirjan. Veskulla oli jopa jonkinlaiset suojat jaloissaan ettei sattuisi niin paljon.Vähän Ku Vesa-Matti ois juossu Äidin perään... Tiesittehän,että Loiri itse Inspiroi sen heittääntymisen junan perään ja siinä roikkumisen. Se EI OLLUT kässärissä
Kyllä. Tai vähintäänkin myllykirjettä pukkaa.Onko Nelosen kanavajohto kutsuttu jo Tamminiemeen vakavaan puhutteluun?
Viktor Orlov, parsittu kasaan DDR:n parhaassa sairaalassa, loikkaus länteen, uusi henkilöllisyys Victor Maitlandina.Seuraavaksi sitten Beverly Hillsiin pyörittämään taidegalleriaa kulissina.
Edellispäivänä juuri katsoin. Hyvä leffa sekin, tai kaksi ekaa oikeastaan.
Skyshowtime, ekat 7päivää ilmatteeks :)Dvd vai mistä. Oon koko kesän oottanu et tulis telkkarista.
Tosiaan 2 ekaa huippuja.
Klassiset patrikstefanitGrishkalla oli tyhjä maali edessä, mutta vielä piti yrittää harhautusta.
Aseistettu vastustaja. We have a good kill!Nyt oli kylmää tappamista Jaskalta.
Klassiset patrikstefanit
Käynyt virallisen tarkistuksen läpi aikoinaan, oliko @Niilo joka haastoi, ja hyväksi todettiin.Aseistettu vastustaja. We have a good kill!