James Bond -elokuvien liveseuranta

  • 1 255 191
  • 37 009

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Aika nopeesti nuo rosmot kippasi Vesperin tuohon tielle kun James oli ihan lähettyvillä mutta siitä se vaan ilmestyi esiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Hyvät oli kyllä refleksit röpöteltyyn alkoholimäärään ja muihin kuntoa heikentäviin toimenpiteisiin nähden mutta silti meni auto lunastukseen.

Onneksi saa sentään pallit rapsututetuksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä ei nyt Q tykkää, kun 007 hajotti taas auton. Vai oliko tämä suoraan autokaupasta tullut?
Q:ta ei oltu vielä rekrytty mukaan tässä vaiheessa. Ei kyllä varmaan olisi tullutkaan mukaan jos olisi tiennyt millaiseen paskaan kätensä upottaa. Varmaan muutaman tunnin tehnyt ylitöitä Jameksen takia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Herra Valkoinen se napsautti tihrusilmälle toisenkin vuotavan silmän naamaan.

Mutta tämä oli varmaankin onnellinen loppu, voi siis käydä nukkumaan. Tai no ehkä odoteltava varmasti ihan heti mainosten jälkeen tulevat lopputekstit jos kuulisi tunnusbiisin uudestaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös se muuten mennyt niin että kirjaversiossa tuon Le Chiffren pisti kylmäksi SMERSHin mies mutta tässähän tuo paljastuu sitten myöhemmin Quantumin ja myöhemmin itse asiassa SPECTEREn mieheksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pakko sanoa että tuli vähän haikea olo kun näki tuon Bond-mainoksen ja tajusi että tässä vedetään viimeistä viikkoa. Olo on kuin olympialaisten viimeisinä päivinä tai jalkapallon MM-kisojen välierävaiheessa.

On ollut kyllä kaikkien aikojen Bond-kesä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös se muuten mennyt niin että kirjaversiossa tuon Le Chiffren pisti kylmäksi SMERSHin mies mutta tässähän tuo paljastuu sitten myöhemmin Quantumin ja myöhemmin itse asiassa SPECTEREn mieheksi.

Voi olla, mutta olihan SPECTREssä SMERSHinkin entisiä jäseniä, esim. Istanbul-leffan Rosa Klebb. Spectre siis saattaa molemmissa tapauksissa vedellä naruja viime kädessä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tämähän oli parempi kuin muistin. Jopa oikeasti hyvä elokuva. Kannatti katsoa ne Brosnanit edellisellä viikolla, niin se lisäsi tämän hyvyyttä. Enempää en spoilaa.

Niin, itse pääsin jo maaliin. Tein ratkaisun, että katsoin tämän DVD:ltä, kun olen joskus vuosia sitten tuon hankkinut. Vanha mies pääsee ajoissa nukkumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös