Nyt olisi hyötyä ylös vetäytyneistä kiveksistä.
Eikös se muuten mennyt niin että kirjaversiossa tuon Le Chiffren pisti kylmäksi SMERSHin mies mutta tässähän tuo paljastuu sitten myöhemmin Quantumin ja myöhemmin itse asiassa SPECTEREn mieheksi.
Joo näinpä, mutta tosiaan olen sen verran spoilereita lukenut tuosta kirjasta että ilmeisesti tosiaan SMERSHin ukot noutivat tuon Le Chiffren.Voi olla, mutta olihan SPECTREssä SMERSHinkin entisiä jäseniä, esim. Istanbul-leffan Rosa Klebb.
Kyllä. Tämä ketju on ollut kyllä huikea matka kaikkinensa. Tämä pitäisi arkistoida ja laittaa johonkin James Bond -museoon tms. Kulttuuriteko.Haikeudella katselee noita Conneryn ja Mooren naamoja tuossa mainoksessa. Ollut uskomaton kesä 2020 ja kohta se päättyy...
Haikeudella katselee noita Conneryn ja Mooren naamoja tuossa mainoksessa. Ollut uskomaton kesä 2020 ja kohta se päättyy...
Joo näinpä, mutta tosiaan olen sen verran spoilereita lukenut tuosta kirjasta että ilmeisesti tosiaan SMERSHin ukot noutivat tuon Le Chiffren.
Häpeäkseni pitää tunnustaa että en ole itsekään lukenut kuin yhden Flemingin novellikokoelman näistä kirjoista. Pitäisi kyllä ottaa lukuun. Tai sitten vaikka äänikirjoina jos löytyy.Joo, en ole lukenut tuota kirjaa. Ehkä leffan käsikirjoittajilla on ollut koko runkosarjan ohjelma käsillä, joten on nähty etukäteen tulevat vastustajat.
Miksei, mutta toisaalta pakko sanoa että kyllä tässä seurannassa on ollut jotain maagista. Siis jumalauta kohta sata sivua tekstiä tämän liveseurannan kanssa. Hankala sanoa pystyykö koskaan enää vastaavaan. Juuri siksi tämä tuntuu niin haikealta kun tietää että ei ole enää paljoa jäljellä.Ens kesänä uudestaan