Toi lentokonehalli, jos olen oikein ymmärtänyt.Mulle ei oo auennu et mitä tässä halutaan räjäyttää
Toi lentokonehalli, jos olen oikein ymmärtänyt.
Maistamalla selviää parhaiten.Mites se menikään? Tavara on pilalla jos siinä kasvaa karva. Ei oma mielipiteeni!
Ei kai sitä nyt alaikäisten kanssa sentään!Harvinainen jameksitar siinä sidekickinä kun ei päässyt edes jörnimään Jameksin kanssa heti tähän kärkeen.
Se oli 17-vuotias.Harvinainen jameksitar siinä sidekickinä kun ei päässyt edes jörnimään Jameksin kanssa heti tähän kärkeen.
No tuo ”nähdään Miamissa” vähän lohduttaa tuota neitiä.Harvinainen jameksitar siinä sidekickinä kun ei päässyt edes jörnimään Jameksin kanssa heti tähän kärkeen.
Radler ei muuten oo huonoa!Sit mennään, murahti jo. Sämpylät valmiina ja kylmä crisp radler alkoholiton
Tätä ei varmaan edes hyvällä tahdolla ja mielikuvituksella voi laskea kaadoksi?No tuo ”nähdään Miamissa” vähän lohduttaa tuota neitiä.
Miamissa sitten, Miamissa sitten. Kaikkea ei tarvitse näyttää jumbotronilla.Harvinainen jameksitar siinä sidekickinä kun ei päässyt edes jörnimään Jameksin kanssa heti tähän kärkeen.