Kuusi miljoonaa frangia Pariisissa, paljonkohan täällä palaa rahaa.
Olit nopeampi
Kuusi miljoonaa frangia Pariisissa, paljonkohan täällä palaa rahaa.
Toivottavasti Universal Exportsin vakuutukset on kunnossa.Kuusi miljoonaa frangia Pariisissa, paljonkohan täällä palaa rahaa.
Oliko Proctor tuo, jonka ylennys jäi väliin?Andy Sipowicz vauhdissa.
Joo, mä puhuin tästä Howesta, jonka uran Zorin lopetti.Nyt meni meikäläiseltä puurot ja vellit sekaisin pahemman kerran. Vertasin siis Sir Rogerin uraa Gordie Howen vastaavaan. Otan takkini.
Juuri meinasin kirjoittaa samaa. J. W. Pepperiä ja kumppaneita odotellessa.Tää vois olla yksi yhteen Poliisiopistosta.
Kasari. Ajat olivat sellaiset.Tää vois olla yksi yhteen Poliisiopistosta.
Tämä dokumenttisarjahan on palkittu siitä, ettei siinä ole stereotyyppejäYhtään ei ole sterotyyppisiä nämä jenkkikytät.
Siltavahdin.Tuo poliisiauton putoaminen tuolta korkealta olisi kyllä aiheuttanut vammautumisen poliiseille. Huonolla tuurilla olisi kyllä henkikin lähtenyt. Bondin piikkiin?
Mun mielestä tässä on nähty ainakin pari kertata korvalappustereot.Tämä dokumenttisarjahan on palkittu siitä, ettei siinä ole stereotyyppejä
Niistä varmasti tulee ääni monona, ihan kuin talvilajeissa kuuluukin.Mun mielestä tässä on nähty ainakin pari kertata korvalappustereot.
Brian Wilson tykkää tästä kommentista.Niistä varmasti tulee ääni monona, ihan kuin talvilajeissa kuuluukin.