Viherpuiston Ruoska
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Olen haukotellut viimeiset viisi minuuttia.Onneksi Die Another Dayssä tehtiin realistisemmin tämmöinen lopputaistelu lentokoneessa. Onko tässä mitään erikoistehosteita? Surkeaa.
Olen haukotellut viimeiset viisi minuuttia.Onneksi Die Another Dayssä tehtiin realistisemmin tämmöinen lopputaistelu lentokoneessa. Onko tässä mitään erikoistehosteita? Surkeaa.
"Hold it steady." Mitä muita ohjeita sitä nyt muka tarvii?Kyllähän huippusellistiltä lentokoneen ohjaaminen sujuu kuin vanhalta tekijältä.
Topless-naismiekkailuahan tämä huutaa.Olen haukotellut viimeiset viisi minuuttia.
Ei taida tuolla päin tarinat mannan satamisesta olla kovassa huudossa.Jossain kylässä pidetään hyvät bileet tänään, kun taivaasta sataa kirjaimellisesti mannaa.
Tuomarit tarkasti pelikellon ja päätettiin siirtää taaksepäin.Ois pitäny räjähtää jo
En mäkään usko saavani seitsemää neitsyttä paratiisissa kuoltuani, mutta ihan kiva yllätys ne silti olisivat.Ei taida tuolla päin tarinat mannan satamisesta olla kovassa huudossa.
Eikö Dingo laulanut, että perheeni vie huumeita Japaniin ja Nipponiin pian lunta sataa? Jameksin matsi ollut hulluille porilaisille inspiraation lähde?Jossain kylässä pidetään hyvät bileet tänään, kun taivaasta sataa kirjaimellisesti mannaa.
+ kylvetään huumeita maaseudulle, ettei vahingossakaan synny mitään määrätietoista yrittelijäisyyttäAlkuasukkaiden infra paskaksi ja väki hurraa. Ei ihme, että tuo maa ei vain kehity.
Felix ja Felixin enkelit.
Eikö ne ollu Blofeldin kätyreitä? Nehän vartioivat Willard Whytea.Williard Whytellä tjsp oli Bambi ja Thumber
Ja Hipillä ne alaikäiset sukulaistytöt.Williard Whytellä tjsp oli Bambi ja Thumber