pikkuvaimo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
...
Tuolta voi tutustua Kaiserin mielenkiintoiseen uraan.
Ikinä kuullukaan tästä kaverista. Mielenkiintoista luettavaa. Kiitoksia!
...
Tuolta voi tutustua Kaiserin mielenkiintoiseen uraan.
3/4 oikein! Saa vastata uudestaan.Sterling, Bellingham, Crouch ja Mount
Raheem Sterling, Peter Crouch, Jadon Sancho ja Mason Mount
Edit. ei Bellingham vaan Crouch!
Ehm, saako nykyään muokata vastauksen jälkikäteen?
Ok, tänks, mutta en mä sillä, vaan että saako muokata jälkikäteen? Edellisessä visassa se oli kielletty jos en väärin muista.Mjooh. Juuri olin lisäämässä että sullekin piste tästä.
Ok, tänks, mutta en mä sillä, vaan että saako muokata jälkikäteen? Edellisessä visassa se oli kielletty jos en väärin muista.
Eli en siis kapinoi tässä pisteitä itselleni tai pois muilta, vaan yritän selventää tilannetta itselleni.
Ok.Ei saa muokata, mutta tämä just siinä rajalla mitä on hyväksytty. Muistaakseni minuutin jälkeen näkyy että viesti on muokattu, muuten ei. Eli jos kukaan muu ei ole ehtinyt vastata, niin silloin olen katsonut että ei haittaa muokkaus. Nyt meni siinä ja siinä rajoilla ettei näy merkintää muokkauksesta ja sun viesti näkyy ns. minuutin myöhemmin tulleen.
Tunnistin kyllä Sterlingin ja Mountin heti, sitä yhtä oik.yläkulman kaveri en. Mutta mulla kävi semmonen viba tossa, että katoin eka, että Sancho on Bellingham ja kirjoitin siihen alkuperäiseen listaani Bellinghamin nimen. Ja sen sijaan kun tajusin, että onkin Sancho, niin että olisin pyyhkinyt sen Bellinghmamin pois siitä, niin kirjoitinkin sitten siihen yhdelle vapaalle slotille, että Sancho ja samalla sekunnilla kun painoin lähetä -nappia, niin katoin, että perhana, piti pyyhkiä se Bellingham pois ja pistää se Crouch vielä siihen. Sitten nopeasti vaan muokkasin heti sen ja lisäsin sen Crouchin siihen Bellinghamin paikalle. Eli se ihan originaali lista minkä hätäsesti siinä pistin oli siis Sterling, Bellingham, Sancho ja Mount, jossa nyt myös krhmm, eräistä sattuneista syistä sattuu olemaan sellainen ns. "ristiriita", kun mulla luki siinä Crouchin paikalla Bellingham...Ehm, saako nykyään muokata vastauksen jälkikäteen?
Juu ei siinä mitään. Mun kysymys Mikolle oli vain ja pelkästään siksi, että edellisen vastaavan visan aikana tuo oli mainittu säännöissä ja halusin selvennyksen. Itse pisteistä yms. vastaa Mikko eikä mulla ole niihin sinänsä tarvetta mitään haluakaan vaikuttaa. Lähinnä siis jatkoa ajatellen, että miten itse voin toimia vastaavassa tilanteessa jos tulee esim. stiplu tai ajatusvirhe.Tunnistin kyllä Sterlingin ja Mountin heti, sitä yhtä oik.yläkulman kaveri en. Mutta mulla kävi semmonen viba tossa, että katoin eka, että Sancho on Bellingham ja kirjoitin siihen alkuperäiseen listaani Bellinghamin nimen. Ja sen sijaan kun tajusin, että onkin Sancho, niin että olisin pyyhkinyt sen Bellinghmamin pois siitä, niin kirjoitinkin sitten siihen yhdelle vapaalle slotille, että Sancho ja samalla sekunnilla kun painoin lähetä -nappia, niin katoin, että perhana, piti pyyhkiä se Bellingham pois ja pistää se Crouch vielä siihen. Sitten nopeasti vaan muokkasin heti sen ja lisäsin sen Crouchin siihen Bellinghamin paikalle. Eli se ihan originaali lista minkä hätäsesti siinä pistin oli siis Sterling, Bellingham, Sancho ja Mount, jossa nyt myös krhmm, eräistä sattuneista syistä sattuu olemaan sellainen ns. "ristiriita", kun mulla luki siinä Crouchin paikalla Bellingham...
Sergio Aguero Manchester Citylle
Juventus
Juventus FC