Jaya Raya, Mamelodi Sundowns, LA Galaxy, AC Oulu
Olin muuten ainoa, joka vastasi tähän oikein. Nimmaritilaukset YV.Päivä 124 ja erikoispäivä! Puolet Valioliigasta pelattu ja nyt ennustetaan Valioliigan top4:sta. Jokainen saa jokaisesta oikeasta vastauksesta 5p. Eli Valioliigan tämän kauden top4 oikeassa järjestyksessä.
Aikaa antaa ennustukset tämän päivän loppuun.
Olin muuten ainoa, joka vastasi tähän oikein. Nimmaritilaukset YV.
Yksi piste on enemmän kuin @mikko600 lla. Tämä fakta parantanee noilla mainitsemillasi premisseillä molempien mieltä.Ihan sama, ei kiinnosta ja mitä näitä ny on. Oon saanu yhden pisteen tässä visassa. Tajuutko mitä se tarkoittaa? Et vissiin. Se tarkoittaa selkokielellä että yhtenä päivänä mä olin parempi ku sä, vitun luuseri.
McManaman, Becks, Owen, Woodgate, Cunningham
Ja tästä se idea lähti. T: @mikko600
On ihan muutaman kerran muuten tullut juostua ympäri.Onkos Paavo Nurmi?
Itsekin olen tuolla muutaman keihään heittänyt parikymmentä vuotta sitten.On ihan muutaman kerran muuten tullut juostua ympäri.
Onkos Paavo Nurmi?
Keihästä en ole koskaan heittäny tuolla muistaakseni. Ypäjän mestaruuskisoissa kisoissa ainoastaan olen kilpaillut keihäässä. Sen sijaan rataa ja karikkoa on juostu tuhansia kilometrejä nuorempana ja monta hikipisaraa vuodettu. Koutsina pääsi onneksi välillä vuodattamaan muidenkin hikeä ja kärsimystä.Itsekin olen tuolla muutaman keihään heittänyt parikymmentä vuotta sitten.
Hirving Lozano
1086. Ei tarvi muuta sanoa!!Päivä 224. Mikä myös jalkapallokäytössä ollut stadion?