Eiks Hassenhuttl meinannut jäädä eläkkeelle Southamptonin jälkeen eli kova arvaus jos syö sanansa.
Ei mua kannata peesata, en mä tiedä mistään mitään...
Kunhan katsoin vedonlyöntikertoimia ja poimin sieltä sopivia nimiä tähän listaan.
Eiks Hassenhuttl meinannut jäädä eläkkeelle Southamptonin jälkeen eli kova arvaus jos syö sanansa.
Martin O'Neill
Barry Ferguson
Hyvä Newcastle ja minä. Tärkeät pisteet molemmille.Kyl! Ja tänään oli tuplapisteet Newcastlen eilisen voiton myötä.
Rolle, Danilo ja Diaz
Korruptiota! Kuinkakohan monta Diazia tuollakin on vuosien saatossa pelannut. MINÄ vastasin ainoan oikean. Paska visa.
Ääni protestille! Diazeja on kymmenen tusinaan ei voi riittää että roiskii vaan nimiä ilman täsmennystä.Korruptiota! Kuinkakohan monta Diazia tuollakin on vuosien saatossa pelannut. MINÄ vastasin ainoan oikean. Paska visa.
Ketä Daniloa tarkoitit? Juven, PSG:n, Forestin vai jonkun muun joukkueen Daniloa?Danilo
Samaa kuin sinä, sitä joka on voittanut valioliigan, serie a:n ja la ligan.Ketä Daniloa tarkoitit? Juven, PSG:n, Forestin vai jonkun muun joukkueen Daniloa?
Mistä tiedämme, että vastauksessa tarkoitettiin juuri häntä?Mutta vaan yksi Diaz on voittanut nuo kolme mestaruutta. Tsk tsk.