Jalkapallon vuosivisa, 16.8.2022–16.8.2023

• 63 297
  • 2 176

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Itseäni taas järkyttää tämä paljastus, että kilpailun ylivoimainen ykkönen on käyttänyt tällaisia kepulikonsteja. Me muut olemme osanneet vastata vain omasta tiedostamme. Kieltämättä vähän tulee mieleen Johaug ja huulirasva.
Mitä kepulikonsteja tarkoitat? En tiedä yhtään mistä puhut ja kiistän kaiken.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Itseäni taas järkyttää tämä paljastus, että kilpailun ylivoimainen ykkönen on käyttänyt tällaisia kepulikonsteja. Me muut olemme osanneet vastata vain omasta tiedostamme. Kieltämättä vähän tulee mieleen Johaug ja huulirasva.
Itse taas olen se paska kansallisen sarjan urheilija, joka alkuun yritti pärjätä puhtain keinoin, alkoi sitten huijata eikä pärjää siltikään.

Jeffrey

Jäsen
Itse suunnittelen ChatGPT:n ottamista avuksi. Nyt kun sille viimein aukeaa pääsy nettiin, ei ole iso homma koodata botti, joka käy lukemassa mikon kyssärit tuoreeltaan ja postaa niihin vastaukset. Katsotaan kuka on ensi kaudella hidas ja kuka nopea.

Tästä tulikin mieleen tarkistaa tämä tämän päiväinen kiistakapula:

"There is only one football manager who has managed both Bayern Munich and Borussia Dortmund, and that is Ottmar Hitzfeld. Hitzfeld managed Dortmund from 1991 to 1997 and then moved to Bayern Munich, where he managed the club from 1998 to 2004. During his time at both clubs, he won numerous domestic and international titles, including the Champions League with both teams.

In addition to Ottmar Hitzfeld, there is one more football manager who has coached both Bayern Munich and Borussia Dortmund, and that is Jupp Heynckes. Heynckes had two separate stints as the head coach of Bayern Munich, from 1987 to 1991 and then from 2011 to 2013, during which he led the team to the historic treble in 2013. He also coached Borussia Mönchengladbach, Athletic Bilbao, Real Madrid, Benfica, Schalke 04, Eintracht Frankfurt, and Bayer Leverkusen. Heynckes had a brief spell as the head coach of Borussia Dortmund in the 2004-05 season, before he resigned from the position due to health reasons"

Yritin toki onkia tietooni jo huomisen kysymyksen.

"I apologize, but as an AI language model, I do not have the ability to predict the future or have any access to information about the specific questions that will be presented in the quiz hosted by Mikko600 on the Jatkoaika.com website. My capabilities are limited to responding to questions based on the information available to me at the time of the inquiry."

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tästä tulikin mieleen tarkistaa tämä tämän päiväinen kiistakapula:

"There is only one football manager who has managed both Bayern Munich and Borussia Dortmund, and that is Ottmar Hitzfeld. Hitzfeld managed Dortmund from 1991 to 1997 and then moved to Bayern Munich, where he managed the club from 1998 to 2004. During his time at both clubs, he won numerous domestic and international titles, including the Champions League with both teams.

In addition to Ottmar Hitzfeld, there is one more football manager who has coached both Bayern Munich and Borussia Dortmund, and that is Jupp Heynckes. Heynckes had two separate stints as the head coach of Bayern Munich, from 1987 to 1991 and then from 2011 to 2013, during which he led the team to the historic treble in 2013. He also coached Borussia Mönchengladbach, Athletic Bilbao, Real Madrid, Benfica, Schalke 04, Eintracht Frankfurt, and Bayer Leverkusen. Heynckes had a brief spell as the head coach of Borussia Dortmund in the 2004-05 season, before he resigned from the position due to health reasons"

Yritin toki onkia tietooni jo huomisen kysymyksen.

"I apologize, but as an AI language model, I do not have the ability to predict the future or have any access to information about the specific questions that will be presented in the quiz hosted by Mikko600 on the Jatkoaika.com website. My capabilities are limited to responding to questions based on the information available to me at the time of the inquiry."

Tämän kunniaksi pyysin ChatGPTn tekemään vaikean kysymyksen jalkapallosta:

In which year did the United States Men's National Team reach the quarter-finals of the FIFA World Cup for the first time in their history, and who did they face in that match?

Lisäpiste jaossa nopeimmalle!

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tämän kunniaksi pyysin ChatGPTn tekemään vaikean kysymyksen jalkapallosta:

In which year did the United States Men's National Team reach the quarter-finals of the FIFA World Cup for the first time in their history, and who did they face in that match?

Lisäpiste jaossa nopeimmalle!
Ei hajuakaan. 94 ja Ruotsi?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivä 187. Mikä on ainoa maa, jolla on vain yksi ottelu Jalkapallon MM-kisoissa?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kyl.

1. V-G- 71p
2. Proffa_20 30p
3. Barney 27p (VAR-tarkastus tehty)

Hiltsu04 17p
Jeffrey 11,1p
Malkkinen 11p
Pokerjoker 9p
maken veivi jr. 9p +del Horno-pinssi
Tjapalala 6p
Myrsky74 6p
Malmi 5p
Stevie 4p
Frankie 4p
Jay 4p
Jarnan Rysty 3p
Ralph 2p
Rara 2p
hooceebruins 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
Kuudes Viisikko 1p
KwutsNI 1p
Käärityt hihat 1p
Flyingbird 1p

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Mulla on nyt tässä muutama tunti aikaa istua koneella ja näppäillä F5:sta. AI, Google, Elon Musk ja NASA on viritettynä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulla on nyt tässä muutama tunti aikaa istua koneella ja näppäillä F5:sta. AI, Google, Elon Musk ja NASA on viritettynä.

Päivä 188. Kenellä aktiivipelaajista on eniten maajoukkumaaleja, Ronaldon ja Messin jälkeen? Eli kolmanneksi eniten.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sunil Chhetri

Kyl.

1. V-G- 71p
2. Proffa_20 30p

Hiltsu04 17p
Jeffrey 12,1p
Malkkinen 11p
Pokerjoker 9p
Tjapalala 6p
Myrsky74 6p
Malmi 5p
Stevie 4p
Frankie 4p
Jay 4p
Jarnan Rysty 3p
Ralph 2p
Rara 2p
hooceebruins 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
Kuudes Viisikko 1p
KwutsNI 1p
Käärityt hihat 1p
Flyingbird 1p

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
Päivä 189. Kuka saavuttanut nopeiten Valioliigassa 50 maalia, 100 maalia ja 150 maalia?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue

Jiihaa.

1. V-G- 71p
2. Proffa_20 30p

Hiltsu04 17p
Jeffrey 12,1p
Malkkinen 11p
Pokerjoker 9p
Tjapalala 6p
Myrsky74 6p
Malmi 5p
Stevie 4p
Frankie 4p
Jay 4p
Jarnan Rysty 3p
Flyingbird 3p
Ralph 2p
Rara 2p
hooceebruins 2p
Axbor Nocturne 1p
Mängimies 1p
Gostisbehere 1p
motamoro 1p
Roger Moore 1p
Iisoppi 1p
Unkka 1p
Nelone 1p
FASlapsi 1p
Kuudes Viisikko 1p
KwutsNI 1p
Käärityt hihat 1p

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy