Neljä tasapeliä Prestonilla, eli eivät kaikkia matseja voittaneet.Preston 1888-89
Ja sieltä. Saldona oli 18-0-0.Rangers 1898-1899.
Tää oli hyvä haku jota en itse tajunnut tarkistaa. Dresdner pelasi tosiaan tuolloin ko. kauden ja Saksassa pelattiin vain maanosaliigoja joiden voittajat etenivät lopputurnaukseen missä ratkaistiin Saksan mestari. Eli kyllähän tuo lasketaan myös pääsarjaksi mun mielestä. Piste tästä myös siis.Dresdner SC voitti kaikki 23 peliään pääsarjakaudella 1942-43. En tiedä mitä hait, mutta tämä on nähdäkseni myös oikein.
Totta hei! En mä ole tottunut että cupeissa tulee voitto. Eli tuplapisteet tänään molemmille.Ainiin, ja @mikko600 Newcastle voitti eilen...
Jes. Tuo tosiaan polkaistiin käyntiin aika vauhdilla 1960-luvun lopussa ja tuotiin Euroopasta joukkueet pelaamaan kesän aikana ”mestaruussarja”. Kaikki pelasivat muilla nimillä ja mestari oli Los Angeles Wolves, eli Wolverhampton.North American Soccer League?
No ei kyl lähellekään. Saa arvata uudestaan.Voiko olla niin helppo kuin Christoph Baumgartner?
Kyl! Vihjeet järjestyksessä: kulta, kenkä, Englanti ja Kevin Officesta. Phillips ainoa englantilainen joka voittanut Euroopan kultaisen kengän siis.Kevin Phillips
Jos lohduttaa niin lisävihjeet oli napattu ”riddles for kids”-sivulta. Hoh.Olipahan kunnon aivokiekuroiden takana. Tällee viel darrassa aivan kamala :D
Huomasin!Jos lohduttaa niin lisävihjeet oli napattu ”riddles for kids”-sivulta. Hoh.