Khyl.
Hyvä haku. Mutta kanariansaaret lasketaan Eurooppaan yleisesti. Nyt haetaan manner-Afrikassa sijaitsevaa seuraa. Saa vastata uudestaan.UD Las Palmas
Si.UD Melilla sitten.
Kyl! Näitähän on kysytty myös joskus aiemmin visoissa.Ranskassa on Cupissa joukkueita välillä vähän kauempaa. Afrikasta viime kaudella kaksi pääsi 64 parhaan joukkoon, eli Saint-Denis FC Réunionilta ja AJM Jumeaux M'zouasia Mayottelta. Viime mainittu kävi pelaamassa kolme vieraspeliä manner-Ranskassa, häviten sitten lopulta Bordeax'lle 10-0.
Ei siis mitenkään vastaväitteenä, yllähän kysyttiin sarjoista. Mutta ihan kuriositeettina.
Juu olisi. Mä odottelin vaan notta jos joku olisi myös sen myöhemmin vastannut niin olisi saanut pisteen. Hoh.Olisiko muuten @mikko600 vastaukseksi käynyt myös UB Ceuta? Tätä ainakin oletin sun tarkoittavan Melillaa vastatessani, koska lienee se tunnetuin espanjalainen alue Manner-Afrikassa.
Voit antaa mulle toisen jos haluat. En usko että ketään harmittaisi.Juu olisi. Mä odottelin vaan notta jos joku olisi myös sen myöhemmin vastannut niin olisi saanut pisteen. Hoh.
Voisitte jatkossa pitää vaikka nämä visailuhommat suoraan yksityisviesteinä, niin ei muiden tarvitsisi pahoittaa mieltään.Voit antaa mulle toisen jos haluat. En usko että ketään harmittaisi.
Kyl.Parma 1998-1999.
Sergio Ramos?Päivä 41. Minkä eurooppalaisen maajoukkueen kaikkien aikojen paras maalintekijä on ainoa laatuaan, eli puolustajana pelannut aina? Eli ainoa puolustaja joka on eurooppalaisen maajoukkueen paras maalintekijä?
Mongolia on Aasiassa. Ja maalimääräkin näytti olevan ”vain” kahdeksan.Donorovyn Lümbengarav
Saako arvata uudestaan?On myös yksi kolmesta pelaajasta,
Mongolia on Aasiassa. Ja maalimääräkin näytti olevan ”vain” kahdeksan.