Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Eikös sitäkin ole spekuloitu että Falcaon perässä olisi useampikin joukkue? Toivottavasti pysyy kuitenkin kauden loppuun Atléticossa, koska olen menossa huhtikuussa katsomaan sinne peliä.
Eikös sitäkin ole spekuloitu että Falcaon perässä olisi useampikin joukkue?
Arda Turan Atletico Madrid-> Arsenal, hinta-arviot lähteistä riippuen 10-19M puntaa.
Sopisi sinänsä Wengerin politiikkaan, että lupaava talentti ollut vähän aikaa vähän kuutamolla, eikä ole ikinä breikannut täysin läpi terävimmälle huipulle.
Olisiko Yossi Benayoun enemmän Arsenalin ja Wengerin hankintapolitiikkaan osuva (hinnan) pelaaja? On meinaan tällaistakin huhua liikenteessä...
öhö öhö. Kylläpä yritit olla hauska.
Benayoun laina loppuu nyt vuodenvaihteessa West Hamin kanssa. Huikea määrä matseja pelattuna ja kyytipoikana vielä jalkavamma. Eihän kukaan oikeasti huoli tätä pelaajaa.
Tossa Sky Sportin lähetyksessä sanoivat että Newcastlen Dempa Ba olisi matkustanut Lontooseen tapaamaan Chelsean edustajia. Mies on ilmeisesti siirtymässä tammikuussa Lontooseen. Miehen sopparissa on ilmeisesti pykälä jossa jos joku tarjoaa 7£ niin mies saa lähteä.
Omalla tavallaan ihan ymmärrettävää, koska kyseinen pelaaja taitaa olla aika pitkälti punnan kuvat silmissä.
Joo tossa Ba jutussa on ollut paljon puhetta Demban omasta palkkapyynnöstä + agentin mojovista palkkioista. Tuon £7-7.5m ostohinnan lisäksi pyytävät Demballe 4v sopimusta, £80k/vko palkkaa + huhuttu £5m agentille. Siitä räpsähtää ihan kiva kasa maksettavaa ja nuo Demba Ban polvet vielä kaupan päälle.
Sanokaa mun sanoneen mutta agentit pilaa lajin kuin lajin.
Joo, olen kanssa miettinyt välillä että toi brassiliiga ei todellakaan ole mikään ihan tusinasarja.Pato ilmeisesti Milanista Corinthiasiin. Brasseilla alkaa olla rahaa. Neymar ei ole siirtynyt sieltä heti kun on ollut mahdollista ja nyt tulee jatkuvasti esille tapauksia, jossa pelaajia siirtyy Euroopasta Brasiliaan. Robinhonkin siirtymisestä sinne on ollut puhetta. Mielenkiintoinen muutos markkinoilla.