Ja arse olisi valmis heti tuosta vaan heittämään pöytään ensimmäisen vaatimuksen? Jep jep.Edit: Lisää huhua. Ajax pyytää 12,5 miljoonaa jota Tottenham ei ole valmis maksamaan, näin Arsenalilla on paikka iskeä.
Ja arse olisi valmis heti tuosta vaan heittämään pöytään ensimmäisen vaatimuksen? Jep jep.Edit: Lisää huhua. Ajax pyytää 12,5 miljoonaa jota Tottenham ei ole valmis maksamaan, näin Arsenalilla on paikka iskeä.
En usko, että Spursilla jää parista miljoonasta kiinni. Vertonghen haluaa pelata mahdollisimman paljon ja Spursissa se on mahdollista, mikäli eivät ole muilla toppariostoksilla kesän aikana. Joku £10m riittää, kun vähän aikaa odottavat. Vuosi sopimusta jäljellä ja Ajaxin taloudellinen tilanne on heikko ja eivät voi olla ns. ottamatta tuota summaa Belgistä.
Toki jostain out of the blue voi tulla joku "Milan" tai "Roma" joka kiinnostuu, tarjoaa sen 12 milliä ja nappaa. Eihän näistä koskaan tiedä.
Daily Mirror:
Sessegnon -> City
Aika mulkulta vaikuttaa tuo Hazardi ainakin lehti juttujen perusteella. Jos kaveri oikeesti on tollainen mitä lehdistö antaa ymmärtää niin jättäisin koko kaverin hommaamatta kyllä niitä pelaajia on muitakin. Sinnehän jäisi Lilleen nuolemaan näppejään ja vois vaikka vaihtaa paidanväriä ja numeroa jokaiseen matsiin.
Metro:
van der Wiel -> Chelsea
Ivanovic -> Real Madrid
Tuskinpa tulee toteutumaan, Ivanovic very happy Chelseassa. Van der Wiel saattaakin olla sitten lähempänä totuutta, kun Bosingwa lähtee kälppimään...
Niin Mourinho haluaisi Ivanovicin Madridiin ja jossain haastattelussa Ivanovic meni tokaisemaan, että on tietoinen siitä kiinnostuksesta. Kaipa tuota van der Wieliä oltaisiin tuomassa paikkaamaan juurikin Ivanovicin mahdollista lähtöä vaikkei ole lähellekkään niin monipuolinen puolustussuuntaan?
Hazard pelleily sai päätöksensä?
"I'm signing for the champion's league winner."
Näin Hazard tänään.
Ai siis hän sanoi itse noin? Missä hän sanoi ja onko siitä joku ns. varteenotettava lähdekin olemassa?
Ai siis hän sanoi itse noin? Missä hän sanoi ja onko siitä joku ns. varteenotettava lähdekin olemassa?
Belgialaistähti paljasti uuden seuransa Twitterissä - iltasanomat.fi. Kaipa tuo ihan luotettava lähde on.
Ja tässä linkki tuohon miehen Twitteriin: http://twitter.com/#!/hazardeden10
Joao Pereira, Sporting -> Valencia: VALENCIA C.F.
E: Hazardin sopimuksen huhuillaan olevan 5v ja £110k/vko.
E: Hazardin sopimuksen huhuillaan olevan 5v ja £110k/vko.
Heh. Offtopiccina jos joku on pelannut uusinta Football Manageria niin tietää agenttien maksujen olevan järkyttäviä. Itse olen välillä pitänyt bugina/vitsinä kun pelissä agentti haluaa vetää välistä viitisen miljoonaa. Näköjään se on vain realistista. Uskomattomista summista puhutaan.Siinä vähän kovempaa huhua:
Chelsea will pay a fee of around €40 million (£35.3 million) to Lille, with Hazard having demanded wages of £4.6 million a year net of tax, so around £9 million a year for his new employer. That averages out at £170,000 a week.
In addition his agent, John Bico, who has conducted an aggressive auction has made it clear that he wants a fee of £6 million.
Chelseas rebuilding grows with £78m Eden Hazard signing - Telegraph
Halpaa kuin saippua.