Miksei Juve voisi lainata Keania vuodeksi johonkin jos kerta eivät halua (ymmärrettävästi) myydä eikä mahdu Higuainin mukana ollessa pelaamaan?
Ongelmana on, että minne. Hyvät joukkueet ei pelaajia lainaile ilman tausta-ajatusta eli osto-optiota, mikä ei Juventukselle kävi. Esimerkiksi Ajax ja Everton ovat Keanin perässä, mutta mitä hyötyvät vuoden lainalla? Joku Hellas Verona varmasti ottaisi Keanin, mutta kehittääkö hyökkääjälupausta Hellas Veronan puolustava selviytymistaistopeli? En tiedä.
Toinen ongelma on Kean itse, uusi Mario Balotelli. Jo edellistä sopparia tehdessä oli vääntöä, ettei halua jatkaa ja isä vaati traktoreita Juventukselta. Nyt on soppari päättymässä ensi kesänä ja isänsä on jo ehtinyt huudella, että Kean tahtoo Interiin. Eli ongelmana on pitää Kean tyytyväisenä, että saadaan jatko tehtyä. "Jatka meillä, mutta mene nyt ensin Bolognaan" -tyyliin.
Nyt on juttua, että Juventus tarjoaa Keania Interille vaihdossa Mauro Icardiin. Kean tahtoo Interiin ja Icardi Juventukseen, joten toimisi, jos Keanille jatko ei ole vaihtoehto.
Icardi on palautettu Italiaan Interin Aasian leiriltä ja hänen uransa Interissä alkaa olla taputeltu. Tuorein juttu onkin, että Icardi itse on aloittanut kiukuttelun tästä palautuksesta. Sanonut, ettei lähde minnekään vaan istuu katsomossa kaksi viimeistä vuotta sopparistaan hyvästä palkasta nauttien ja sitten lähtee ilmaiseksi pois.
Vuosi sitten Inter pyysi Icardista 120 miljoonaa. Tänä kesänä hinta puolittui, mutta Juventuksen väitetään sanoneen, etteivät maksa kuin korkeintaan 40 miljoonaa. Eli käytännössä päikseen Keanin kanssa.
Hankalia nämä hyökkääjät, Icardi-Kean-Higuain on hieno kuvio. Tuosta puuttuu enää itse Balotelli.