Jalkapallon MM vuosimallia 2002,on....?

  • 1 997
  • 15

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Brasiliaa toivon, Argentinaa veikkaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Tommy! Pitikö sun pilata mun päiväni laittamalla ton pärstän tähän ketjuun?

Sanotaan että mestaruuden vie Kroatia!
 

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ennakkoon kovimmat ovat Argentiina, Ranska ja Italia.
Brasilia oli karsiutua jo karsinnoissa ja pääsi todella hikisesti mukaan Etelä-Amerikan lohkon viimeisenä maana, Kolumbia aivan kannoilla... joten tuskin Brasiaa voi lukea edes suosikkeihin.
Itse veikkaan Argentiinaa.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Viestin lähetti Kobe
Ennakkoon kovimmat ovat Argentiina, Ranska ja Italia.
Brasilia oli karsiutua jo karsinnoissa ja pääsi todella hikisesti mukaan Etelä-Amerikan lohkon viimeisenä maana, Kolumbia aivan kannoilla... joten tuskin Brasiaa voi lukea edes suosikkeihin.
Itse veikkaan Argentiinaa.

Joopajoo, älä puhu asioista joista et tiedä..

1.Brasilia ei ollut Etelä-Amerikan lohkon viimeinen jatkoonpäässyt joukkue, vaan Uruquay oli sen takana ja oli viimeinen kisoihin päässyt joukkue.

2. Väität että Brasiliaa ei voida pitää suosikkina, voin pistää pääni pantiksi että se on takuuvarmasti 8 joukossa ja on yksi eniten pelattuja (veikkauksissa) maailmanmestareita. Brasilia menee jo kokemuksella (kaikki kisat) jatkoon ja on aina mestarisuosikki nykyään.

3. Noilla karsinta jutuilla veikkaan heikkoon menestykseen ennen kisoja miten voit pitää Belgialle hävinnyttä Ranskaa suosikkina?

Omaveikkaus, Ranska <-> Toivomus loppuottelu Espanja- Brasilia
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Suosikki on tietysti Brasilia, mutta Ranska ja Argentiina ovat pelottavan vahvoja. Italiaakaan ei pidä jättää laskuista.
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
ja tässä teille Frederikin himokas ;) kuva...


Tosissaan, mestaruuden toivottavasti vie Brasilia... Hieno maa ja hienoa peliä. Ranskalle toivon eniten menestystä Euroopasta. Ns. "pimeä" suosikkini on Tunisia...
 

Vaicci#63

Jäsen
Ranska ei voita mestaruutta!!!Kusi noussut päähän perunoilla.
vinneri on Argentiina tai Espanja


BTW:

Voi härregudit soikoon!!Kaksi todella ärsyttävää naamaa!!!!
Muuten,frederickin pepsi-mainos on aika paha,miehellä huivi päässä ja ei itse tajua mihin on joutunut!Huh Hah Huh Hah Tsing tsing tsingisgaan tai jotenkin sellain............
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Portugali

Toivottavasti.

Toinen voisi olla Costa Rica ja kolmas Kamerun.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Espanja, vihdoinkin. Tosin sympatiani ovat sataprosenttisesti Englannin puolella. Mikä täyttymys se olisikaan, jos Englanti voittaisi. Mutta kun ei prkl voita. Pakko siis uskoa kakkossuosikkiin, eli Espanjaan, jolla on todella kova jengi. Jälleen kerran :) .
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös