HN kirjoitti:...itse pusketaan erikoistilanteista jatkopaikkaan tarvittavat osumat. Kulmapotkuissa ja vapareissa Englanti on ainakin paperilla kisojen vahvin porukka.
ranger kirjoitti:Eiköhän Kolumbia-ottelu sinetöinyt lähtökohtaisen avauskokoonpanon MM-kisoihin, eli...
Lehmann
Friedrich - Metzelder - Mertesacker - Lahm
Schneider - Frings - Ballack - Schweinsteiger
Klose - Podolski
Tuota katsellessa voisi tosiaan kuvitella, että kiirettä pitää puolustuksella kummassakin päässä kenttää.
Ranger
Korhonen kirjoitti:Hollannin vemppaosastosta sen verran lisätietoa, että van Basten on kutsunut Nigel de Jongin sekä Stijn Schaarsin Hollannin MM-kisaleirille ja he ovat korvaajia, jos joku alkuperäisestä miehistöstä ei kykene kisoissa pelaamaan. Lähinnä kysymykseen tulevat siis van Bronckhorst, Jaliens, Cocu, van der Vaart sekä Sneijder.
Moderaattorit kirjoitti:Moderaattorit tekivät ison urakan ja perustivat Muu Urheilu -osion sekä siirsivät urheiluketjut Vapaalta tänne. Tämä tehtiin ennen kaikkea sen takia, etteivät yksittäiset urheiluketjut kasvaisi kohtuuttoman pitkiksi.
MM-kisoista on jo kertaalleen kehotettu perustamaan rohkeasti uusia ketjuja. Mitään ei ole kuitenkaan tapahtunut. Jokaiselle maalle voi perustaa oman ketjun. Jokaisesta ottelusta voi perustaa oman ketjun. Jokaisesta merkittävästä tapahtumasta/ylilyönnistä voi perustaa uuden ketjun, samoin kisajärjestelyistä jne.
Tämä ketju kuitenkin vain kasvaa, vaikka toiveisiinne on vastattu. Ketjun massiivinen kasvattaminen loppuu kuitenkin tähän. Perustakaa nyt rohkeasti niitä uusia ketjuja MM-kisa-aiheista.
Tulemme varmasti sulkemaan tämän ketjun mikäli paisuttaminen ei lopu.
Kisoja odotellessa:
Moderaattorit
Moderaattorit kirjoitti:Tulemme varmasti sulkemaan tämän ketjun mikäli paisuttaminen ei lopu.
koukou kirjoitti:Voi olla jo vanha uutinen, mutta itselleni uusi, eli Tuomas Virkkunen, joka urheilukanavan puolella on loistanut selostajan tehtävissä on mukana ylen tiimissä.
Paras uutinen mitä sieltä puolelta voin edes odottaa, koska itse ainakin olen miehen selostustyylin tykästynyt ja saisi samantien ajaa ohi vanhoista parroista ja olla finaalissa selostamassa.
wilberto kirjoitti:Tapsa Suomista ei voi kyllä dissata hirveästi, koska mies on sen verran hyvin hoitanut ainakin nuo kisastudion isännyydet loistavasti lätkän MM-kisoissa, mutta toivottavasti samanlainen ote jatkuu myös futiksen selostamisessa.
peruspata kirjoitti:Ellen taas puhu puuta heinää, niin vuoden 1994 MM-kisoissa Suominen selosteli useammankin pelin (tuoreemmista kisoista en juuri nyt muista Suomisen selostamia, voi silti hyvinkin olla). Olen joka tapauksessa tykännyt aina Tapsan selostustyylistä. Mies sopii jalkapallo-ottelun selostamoon paremmin kuin lätkän kisastudioon, ja sielläkin oli loistava. Hännisen kohdalla alkaa kanssa kohta olla selostamon oven sulkemisen aika, ulkopuolelta.
eagle kirjoitti:Kyllähän Suomen paras fudisselostaja pitäisi olla kehissä myös näissä kisoissa. Kyse siis Tuomas Virkkusesta. Siinä aivan ylivoimaista selostusta(Innanen lähellä, mutta maksullisena) fudiksen parissa.
tilliliha kirjoitti:Virkkunen taitaa todella selostaa näissä kisoissa YLE:llä