Mulle ihan sama oma omatunto tms., en minä ole vastuussa yksinään/katsojana yhtään mistään. Mulla lähinnä katselukokemusta varjostaa vitutus koko kisoja kohtaan ja FIFAa ja nykyjalkapallon huonoja puolia kohtaan ja se että maailman kaunein laji on tätä nykypäivänä.Ketä se muuten helpottaa jos jättää nyt kisat katsomatta? Omaa omatuntoako te silitätte?
Minä katson kaikki pelit mitkä jaksan.
Kisat on aikoinaan myönnetty tuonne, minkäs teet. Paska juttu. Mutta futiksen takia minä sitä peliä katson.
Täydellinen yhteensopivuus suosikkiseurasi omistajuuden kanssa, onnittelut!Ketä se muuten helpottaa jos jättää nyt kisat katsomatta? Omaa omatuntoako te silitätte?
Minä katson kaikki pelit mitkä jaksan.
Kisat on aikoinaan myönnetty tuonne, minkäs teet. Paska juttu. Mutta futiksen takia minä sitä peliä katson.
Olet, omasta itsestäsi. Jos kukaan (eurooppalainen) ei tätä tapahtumaa katso, se näkyy tulevissa kisapäätöksissä.Mulle ihan sama oma omatunto tms., en minä ole vastuussa yksinään/katsojana yhtään mistään
Mua ei haittaa vaikka joku länsimaalainenkin näitä moraalittomia paskakisoja katsoo, mutta älkää nyt saatana tulko urputtamaan niille joilla on selkäranka tallella.
Näinhän tämä myös on. Mutta kuten sanoin, niin ehkä täällä muun urheilun puolella voitaisiin jättää henkilökohtaisuudet ja katsomisvalinnat kritisoimatta. Kuten myös taisin kirjoittaa että tuskin katson kisoja.Olet, omasta itsestäsi. Jos kukaan (eurooppalainen) ei tätä tapahtumaa katso, se näkyy tulevissa kisapäätöksissä
En mä sitä sulle osoittanutkaan, koska tiedän lähestymistapasi. Ja sanoin tuon @sunnuntai lle, koska hän otti asiakseen lähteä tuolle linjalle kaikkia niitä kohtaan, jotka eivät valitse olla Qatarin paskahallinnolle hyödyllisiä idiootteja.Näinhän tämä myös on. Mutta kuten sanoin, niin ehkä täällä muun urheilun puolella voitaisiin jättää henkilökohtaisuudet ja katsomisvalinnat kritisoimatta. Kuten myös taisin kirjoittaa että tuskin katson kisoja.
Sä olet tasan palstan viimeinen henkilö, joka voi sanoa mitään rent-free-asioista, sillä kirjoitat Unitedista kaikenlaista alta lipan menevää kamaa paljon enemmän kuin muut kirjoittavat Newcastlesta yhteensä. Ja kyllä, minä jättäisin seurani, jos se siirtyisi hirmuhallinnon omistukseen, mutta jos joku ei niin tee, niin se ei vaikuta minuun. Siihen minulla ei ole valtaa.Ja hienosti jälleen Newcastle vedetty mukaan kommenteissa ja vähän syyllistetty päälle. Ai että. Rent-Free jne. Tai no tuttu tuo lähestymistapa on täällä yhden seuran faneilla kyllä. Ihan sama mitä mieltä on, miten perustelee tai mistä keskustelee. Aina on hyvä aika vetää Newcastle-kortti näkyville.
Älä viitsi olkiukkoilla tai mennä henkilökohtaisuuksiin. Sä olet tätä paljon parempi keskustelija. Minä ja mun 30v jatkunut Manu-viha ei tähän keskusteluun liity.Sä olet tasan palstan viimeinen henkilö, joka voi sanoa mitään rent-free-asioista, sillä kirjoitat Unitedista kaikenlaista alta lipan menevää kamaa paljon enemmän kuin muut kirjoittavat Newcastlesta yhteensä.
Viesti oli se, että rent-free ei oikein sovellu vasta-argumentiksi millekään, varsinkaan sille, että huomautetaan ihmisoikeusasioista. Niilläkin on aika pitkät perinteet. Ylipäätäänkään se ei ollut muuta kuin vastaus siihen, että yhdistit Unitedin kannattamisen ja Newcastlen saudiomistajuuden kritiikin, joilla nyt ei ole mitään tekemistä keskenään. Täällä on suunnilleen 20-kertainen määrä Unitedin kannattajia verratuna seuraavaksi kannatetuimpaan valioliigaseuraan. Sekin kannattaa pitää mielessä kun miettii ketkä täällä mistäkin puhuvat.Älä viitsi olkiukkoilla tai mennä henkilökohtaisuuksiin. Sä olet tätä paljon parempi keskustelija. Minä ja mun 30v jatkunut Manu-viha ei tähän keskusteluun liity.
Tämä hyvä, ja asia muutoinkin vilpitön. Kuten sanoin, mua ei hetkauta jos joku tuota tapahtumaa katsoo, mutta jos joku alkaa vittuilla omantunnon silittelystä tai politiikan ja urheilun "yhdistämisestä" (terveiset Jokereiden puolelle!), niin aivan varmasti lyön takaisin. Niin filantro... papa... Pikachu! mä en ole.Pahoittelut jos ei pointti tullut kunnolla esille siis, kirjoitin vähän huonosti. Mutta se pointti: Kisoja pitää kritisoida/boikotoida/tuoda esiin epäkohtia. Mutta ei tuomita yksittäisen katsojan valintaa täällä muun urheilun puolella, vaan annetaan katsoa rauhassa jos joku näin valitsee. Ei tarvitse huudella hyödyllisistä idiooteista jne.
Yllättyneitä olivat: Mietaa, kun jengillä hajoaa paikat kun järkyttävät määrät pelejäAlphonso Daviesilta pamahtanut takareisi tänään Bayernin matsissa. Ehkä lisää nimekkäitä poissaolijoita kisoihin. Hyvä idea järjestää syksyllä tms.
Kun Glazerit pistävät ManUn lihoiksi niin haluan sinut Gunners-leiriin. Tarvitaan sinne sinunlaisesi aktiivinen kirjoittaja.Ja kyllä, minä jättäisin seurani, jos se siirtyisi hirmuhallinnon omistukseen, mutta jos joku ei niin tee, niin se ei vaikuta minuun. Siihen minulla ei ole valtaa.
On muuten se (toiseksi) viimeinen seura jonka leiriin siirtyisin. :D Vähän kuten HIFK Suomi-kiekkoilun puolella kun Jokerit perseiltiin pilalle...Kun Glazerit pistävät ManUn lihoiksi niin haluan sinut Gunners-leiriin. Tarvitaan sinne sinunlaisesi aktiivinen kirjoittaja.
Onhan se tietyllä tavalla surullista, että maita joissa fasiliteetit olisivat valmiiksi kunnossa ja osaamista ison skaalan urheilukisojen järjestämiselle olisi eri puolilla maailmaa yllin kyllin. Mutta ei. Kammottavan ihmisoikeusrekordin omaava nousukasvaltio nähdään parhaana vaihtoehtona kisojen järjestäjäksi.On surullista, ettei kansainvälisellä jalkapalloyhteisöllä lopulta ollut motivaatiota riittävään vastarintaan, jotta kisat oltaisiin siirretty esim. Australiaan. Ongelmat ovat kuitenkin olleet tiedossa jo pitkään.
Onneksi EM-kisat ovat kohonneet miltei MM-kisojen kokoiseksi tapahtumaksi ja ne järjestetään vastaisuudessakin "hyvissä maissa", kunhan UEFA ei myönnä isännyyttä Turkille.
Kun Glazerit pistävät ManUn lihoiksi niin haluan sinut Gunners-leiriin. Tarvitaan sinne sinunlaisesi aktiivinen kirjoittaja.
Vähän OT:ta, mutta toki tuosta Daviesien loukkaantumisesta ja hurjasta kuormasta voi - ja pitääkin - myös antaa pyyhkeitä Bayernin urheilujohdon ja Nagelsmannin suuntaan. Tätä on nyt suurinpiirtein jo kesästä asti huudeltu, kun Bayern Daviesin kirittäjän Richardsin vasemmana laitapakin tontilta myi pois, eikä ketään korvaajaa hommattu sinne. Urheilujohto ja Nagelsmann ovat vakuutelleet koko ajan, että kyllä se Davies jaksaa pelata vaikka joka päivä, kun on niin nuori! Mutta ei tässä mistään nuoruudesta ole kyse, vaikka palautuminen muita parempi ja nopeampi olisikin, vaan juuri siitä älyttömästä pelitahdista ja kuormasta, joka pelaajia kohtaa, kun hakataan sitä 3-4 pelipäivän välein tahtia.Yllättyneitä olivat: Mietaa, kun jengillä hajoaa paikat kun järkyttävät määrät pelejä
/minuutteja lyhyen ajan sisään ja perään sitten suoraan korruptiokisoihin väkisin.
Nämä kisat summaavat täydellisesti kaiken sen, mikä tuossa pelleilyssä on pahimmillaan vialla.