Ruotsi se kyllä mielestäni on.Näin. Hyvä suomi!!
Hannut 8 parhaan joukkoon.
Ruotsi se kyllä mielestäni on.Näin. Hyvä suomi!!
Niin ja onni ansaitaan työtä tekemällä ja ampumalla. Kyllä se jostain syystä se OG on siellä maalipörssin kärjessä joka kisoissa.Onni on ansaittava. Meghan Marklekin meni naimisiin vain onnesta.
Mä siristän silmiäni ja kuvittelen että se on suomi. Vihdoinkin ollaan mm kisoissaRuotsi se kyllä mielestäni on.
Hannut 8 parhaan joukkoon.
On siellä kuulemma ihan paska Toivonen, ei mahtuis Suomen majuun.Mä siristän silmiäni ja kuvittelen että se on suomi. Vihdoinkin ollaan mm kisoissa
Pelin loppuun Ruotsi luultavasti pelaakin tätä paskafutista, mutta on kyllä kokonaiskuvassa ihan ansaitusti johdossa. Sveitsi ei ole kyllä esittänyt yhtään mitään.Kun ei sun joukkueessa ole taitoa, niin sitten pitää pelata tuollaista paska futista. Mulle kävisi jos Suomi olisi menossa tuollaisella pelillä 8 parhaan joukkoon.
Juu ansaitusti on johdossa. Onhan tuo tylsää katseltavaa, mutta jos tuolla olet maailmassa 10 sakissa, niin paska on haukkuakkaan.Pelin loppuun Ruotsi luultavasti pelaakin tätä paskafutista, mutta on kyllä kokonaiskuvassa ihan ansaitusti johdossa. Sveitsi ei ole kyllä esittänyt yhtään mitään.
Kävisi että Suomi olisi hyvällä pelillä menossa puolivälieriin? Ruotsi on täysin pitänyt pelin hallinnassa, vaikka maali olikin ns. tuuripomppu.Kun ei sun joukkueessa ole taitoa, niin sitten pitää pelata tuollaista paska futista. Mulle kävisi jos Suomi olisi menossa tuollaisella pelillä 8 parhaan joukkoon.
Kiira Korpi naama maalattuna
Keltainen paita velvoittaa.Tuntuu että noi ruotsalaiset on koko ajan turvallaan.