Pirlon älykkyys yhdistettynä C. Ronaldon voitontahtoon ja Messin taitoihin jotain Zidanea unohtamatta niin a vot, siinä olisi pelaaja.
Kuulostaa ihan Litmaselta:D
Pirlon älykkyys yhdistettynä C. Ronaldon voitontahtoon ja Messin taitoihin jotain Zidanea unohtamatta niin a vot, siinä olisi pelaaja.
Kuulostaa ihan Litmaselta:D
niin eiköhän siihen nopeasti totu, ihan niinkun lätkänkin puolella.
Joo en mä paitsiohaastoon niin viitannutkaan, vaan tuohon maalien (=pilkut futiksessa) tarkisteluun, mikä nyt on toki ollut olemassa jo miljardi vuotta. Epäselväilin siis, paitsiohaastot nyt on aika perseestä lätkän puolella kun futiksessa se taasen toimi(si) ihan helposti.Edelleenkään en voi sietää paitsiohaastoa lätkän puolella. Eli en nopeasti tottumisesta sitten tiedä.
Se ois sitte tän päivän mielenkiintoisin matsi edessä. Uskoisin, että molemmat jengit lähtee hakemaan voittoa joten odotan viihdyttävää peliä.
Varmasti hienoa olla osallisena moista kansanjuhlaa ja aistia tunnelmaa.Koko maa hiljentyy juhlimaan. Polsat News näytti juuri livekuvaa eri puolilta maata. Kaikenlaisia skriinejä ja viritelmiä on.
Vähän on kaverissa semmoista predator-lookkia. Mutta lähteekö kukaan Manen kanssa matsin jälkeen kaatamaan?Komeet rastat Senegalin valmentajalla. Ei mulla muuta...
Komeet rastat Senegalin valmentajalla. Ei mulla muuta...
Arvaa kumpi on kovempi pelaa futista, minä vai Mane?Vähän on kaverissa semmoista predator-lookkia. Mutta lähteekö kukaan Manen kanssa matsin jälkeen kaatamaan?
No en yhtään, pois se minusta. Tää on jalkapalloa eikä mitään haaramittelöä.Taidat miettiä vain mitä jalkovälistä löytyy.
Tässä pelissä on kyllä minun silmääni kunnolla yritystä mutta räiskinnäksi se on kyllä mennyt.
Selostuksen saa pois vaihtamalla ääniasetuksista ENG, sillon on pelkät stadionin äänet.Tällä hetkellä pelin tason alle jää ainoastaan Ylen selostajan taso. Ihan kauheaa, pakko laittaa äänet pois tv:stä.